SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Volvo V60 kombi: Otwórz się na przygodę (wideo)

W internecie trwa kampania reklamowa nowego Volvo V60 kombi. Akcję pod hasłem „Otwórz się na przygodę” przygotowały firmy K2 Internet i Mindshare Polska.

Internetowa kampania reklamowa nowego modelu Volvo V60 kombi jest oparta na formacie wideo expand videostitial. Początkowo wyświetla się obrandowany teaser, który – po najechaniu na niego przez internautę – rozwija się do pełnoekranowego wideo, dopasowując się do rozdzielczości okna przeglądarki.





Akcja pod hasłem „Otwórz się na przygodę” od 7 lutego jest prowadzona na stronach z sieci reklamowej V2Media, m.in. witrynach motoryzacyjnych.

Kreację kampanii – zaplanowanej do 6 marca – przygotowała agencja interaktywna K2 Internet, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: Volvo V60 kombi: Otwórz się na przygodę (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mr White
ciekawe jak będzie wygladał kampania przygotowana dla hybrydowego V60, który wg zapowiedzi ma mieć rekorodowo niskie spalanie
odpowiedź