SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Volvo przekonuje, że "Ulice należą do biegaczy, pieszych i rowerzystów"

W nowej kampanii SUV-ów Volvo XC40 producent Volvo Cars koncentruje się na bezpieczeństwie, Nową komunikację oparto na przewrotnym haśle "Ulice należą do biegaczy, pieszych i rowerzystów". Kampania została przygotowana przez szwedzką agencję Forsman & Bodenfors.

Article

Kampania podkreśla, że kompaktowy miejski SUV Volvo XC40 jest najbezpieczniejszym autem do poruszania się po mieście. Wyposażony w czujniki pieszych i rowerzystów na drodze, z Surround Camera 360 stopni, chroni ludzi zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz samochodu.

Twórcy kampanii zaznaczają, że najbardziej zależało im na przekazie: "Samochody powinny dostosowywać się do miast i ludzi, którzy w nich mieszkają, a nie odwrotnie".

Kampania, na którą składają się trzy spoty wideo, została nakręcona w Sztokholmie latem tego roku, z zachowaniem środków ostrożności w związku z pandemią. Filmy prezentują pieszego, rowerzystę i biegacza w środowisku miejskim. W roli biegacza występuje słynny biegacz Mustafa "Musse" Mohamed.

Kampania swoim zasięgiem obejmuje media społecznościowe Volvo Cars, digital, telewizję i nośniki zewnętrzne.

Kampania została przygotowana przez szwedzką agencję Forsman & Bodenfors.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Volvo przekonuje, że "Ulice należą do biegaczy, pieszych i rowerzystów"

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
d34
volvo to najbardziej rozumiejąca współczesne czasy marka z branży automotive
odpowiedź