SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W cenniku reklamowym TVP tanieje „M jak miłość”, droższe „Wiadomości”

W grudniowym cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 spoty są średnio o 3,3 proc. tańsze niż przed rokiem. Najwięcej - jak zwykle - trzeba wydać na reklamy przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz między „Wiadomościami”, „Sportem” i „Pogodą” w TVP1.

Według cennika na grudzień reklamy przy poniedziałkowych odcinkach „M jak miłość” kosztują od 76,7 do 78,6 tys. zł, przy wtorkowych - 70,2 tys. zł, a przy programie o kulisach produkcji serialu - 63,9-66,8 zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny netto spotów 30-sekundowych). Rok temu za reklamy przy serialu trzeba było wydać od 69 do 87,9 tys. zł.

Do najdroższych reklamowo pozycji w ramówkach TVP1 i TVP2 należą też inne seriale. Spoty przy „Na dobre i na złe” kosztują od 49 do 62,5 tys. zł (wobec maksymalnie 64,2 tys. zł przed rokiem), a przy „Barwach szczęścia” - od 31,5 do 57,4 tys. zł (rok temu było to najwyżej 59,1 tys. zł). Za spot przy „Ojcu Mateuszu” należy zapłacić maksymalnie 40,2 tys. zł, przy „Na sygnale” - 38 tys. zł, a przy „Ciszy nad rozlewiskiem” - 30,5 tys. zł.

W TVP1 najwięcej kosztują reklamy między głównym wydaniem „Wiadomości”, „Sportem” i „Pogodą”. Cena emisji spotu w niedzielę wynosi 74 tys. zł, o 2,3 tys. zł więcej niż rok wcześniej.

Reklama przed „Magazynem Ekspresu Reporterów” kosztuje 45,4 tys. zł (o 3,8 tys. zł mniej niż przed rokiem), przed „Tomaszem Lisem na żywo” - 43,3 tys. zł więcej (5,4 tys. zł więcej), a przed „Sprawą dla reportera” - 35,1 tys. zł (3,1 tys. zł więcej).

10 grudnia TVP1 pokaże mecz piłkarskiej Ligi Mistrzów, a na spot przy transmisji trzeba wydać maksymalnie 41,8 tys. zł. Z kolei TVP2 będzie transmitować mecze polskiej reprezentacji piłkarek ręcznych w mistrzostwach Europy - na razie trzy spotkania grupowe, przy których najdroższa reklama kosztuje 40,5 tys. zł. Natomiast maksymalna cena spotu przy transmisjach z Pucharu Świata w skokach narciarskich wynosi 31,5 tys. zł.

Z kolei reklamy przy sylwestrowym programie TVP2 kosztują do 53,1 tys. zł.

Biuro reklamy Telewizji Polskiej zamówienia na pakiety KZP będzie przyjmowało do wtorku do godz. 18, a oferty przesłane później będą rozpatrywane w drugiej kolejności.

W październiku br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wynosił 11,03 proc., a TVP2 - 9,06 proc.(według danych Nielsen Audience Measurement - zobacz pełne wyniki).

Dołącz do dyskusji: W cenniku reklamowym TVP tanieje „M jak miłość”, droższe „Wiadomości”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl