W czasie mundialu w Katarze WP Sportowe Fakty liderem wśród serwisów sportowych

W trakcie mistrzostw świata w piłce nożnej serwis WP Sportowe Fakty (Wirtualna Polska) był w internecie liderem kategorii sport - wynika z badania Mediapanel Gemius. Portal wyprzedził konkurencyjne Sport.pl (Agora) oraz serwis sportowy Onetu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Mundial znacząco zwiększył zainteresowanie stronami i aplikacjami o tematyce sportowej. Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej rozpoczęły się w niedzielę 20 listopada, a już w kolejnym tygodniu Mediapanel odnotował wzrost liczby realnych użytkowników (RU) dla całej kategorii  sport o ok. 3,5 mln (16,1 mln w tygodniu 21-27.11 w stosunku do 12,7 mln w tygodniu 14-20.11 oraz 12,2 mln w tygodniu 7-13.11).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/strony-glowne-onet-zwiekszyl-przewage-nad-wp-pl-spadki-o2-pl-i-fakt-pl ##

WP Sportowe Fakty przed Sport.pl i Onetem

W pierwszym tygodniu mundialu serwis WP Sportowe Fakty przeciągnął 8,41 użytkowników (vs. 6,7 mln w tygodniu poprzedzającym), Sport.pl  6,6 mln (vs 4,6 mln tydzień wcześniej), a Onet.pl 5,9 mln (vs 4,7 mln w tygodniu poprzedzającym).

grafika

W pierwszym „pełnym” mundialowym tygodniu średni czas spędzony na stronie sekcji sportowej Onetu wyniósł blisko 11 minut (8 min. 13 sek w tygodniu 14-20.11), sport.pl – 7 minut (5 min. 24 sek. w tygodniu poprzedzającym), a w przypadku wp.pl – ponad 10 minut (6 min. 50 sek w tygodniu poprzedzającym). Największy wzrost średniego spędzonego czasu odnotowała witryna TVP (blisko 2h w tygodniu 21-27.11), co wynika z transmisji meczów na tej stronie.

grafika

Największą popularnością strony i aplikacje z kategorii sport cieszyły się 22 listopada, w dniu meczu Polska – Meksyk (8,9 mln RU). Drugim pod względem liczby RU dniem był 30 listopada, kiedy Polacy grali ostatnie spotkanie grupowe z Argentyną (30 listopada, 8,9 mln, a precyzyjniej 8,89 mln), zaś trzecim – 1 grudnia (8,8 mln). W dniu meczu z Francją strony o tematyce sportowej przyciągnęły 8,4 mln realnych użytkowników.

 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/informacje-i-publicystyka-wp-pl-stracila-czesc-przewagi-nad-onetem-tvn24-pl-wyprzedzil-o2-pl ##

Najwięcej czasu (ATS) użytkownicy spędzili na stronach sportowych 26 listopada, kiedy polska reprezentacja grała z drużyną z Arabii Saudyjskiej (średnio 22 min. 9 sek.). 22 listopada (mecz z Meksykiem) ATS wyniósł 21 minut i 9 sekund, natomiast 30 listopada (mecz z Argentyną) – nieco ponad 18,5 minuty. 4 grudnia, a więc w dniu, gdy polska drużyna żegnała się z mundialem, było to średnio 17 minut i 7 sekund.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali