W czasie mundialu w Katarze WP Sportowe Fakty liderem wśród serwisów sportowych

W trakcie mistrzostw świata w piłce nożnej serwis WP Sportowe Fakty (Wirtualna Polska) był w internecie liderem kategorii sport - wynika z badania Mediapanel Gemius. Portal wyprzedził konkurencyjne Sport.pl (Agora) oraz serwis sportowy Onetu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Mundial znacząco zwiększył zainteresowanie stronami i aplikacjami o tematyce sportowej. Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej rozpoczęły się w niedzielę 20 listopada, a już w kolejnym tygodniu Mediapanel odnotował wzrost liczby realnych użytkowników (RU) dla całej kategorii  sport o ok. 3,5 mln (16,1 mln w tygodniu 21-27.11 w stosunku do 12,7 mln w tygodniu 14-20.11 oraz 12,2 mln w tygodniu 7-13.11).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/strony-glowne-onet-zwiekszyl-przewage-nad-wp-pl-spadki-o2-pl-i-fakt-pl ##

WP Sportowe Fakty przed Sport.pl i Onetem

W pierwszym tygodniu mundialu serwis WP Sportowe Fakty przeciągnął 8,41 użytkowników (vs. 6,7 mln w tygodniu poprzedzającym), Sport.pl  6,6 mln (vs 4,6 mln tydzień wcześniej), a Onet.pl 5,9 mln (vs 4,7 mln w tygodniu poprzedzającym).

grafika

W pierwszym „pełnym” mundialowym tygodniu średni czas spędzony na stronie sekcji sportowej Onetu wyniósł blisko 11 minut (8 min. 13 sek w tygodniu 14-20.11), sport.pl – 7 minut (5 min. 24 sek. w tygodniu poprzedzającym), a w przypadku wp.pl – ponad 10 minut (6 min. 50 sek w tygodniu poprzedzającym). Największy wzrost średniego spędzonego czasu odnotowała witryna TVP (blisko 2h w tygodniu 21-27.11), co wynika z transmisji meczów na tej stronie.

grafika

Największą popularnością strony i aplikacje z kategorii sport cieszyły się 22 listopada, w dniu meczu Polska – Meksyk (8,9 mln RU). Drugim pod względem liczby RU dniem był 30 listopada, kiedy Polacy grali ostatnie spotkanie grupowe z Argentyną (30 listopada, 8,9 mln, a precyzyjniej 8,89 mln), zaś trzecim – 1 grudnia (8,8 mln). W dniu meczu z Francją strony o tematyce sportowej przyciągnęły 8,4 mln realnych użytkowników.

 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/informacje-i-publicystyka-wp-pl-stracila-czesc-przewagi-nad-onetem-tvn24-pl-wyprzedzil-o2-pl ##

Najwięcej czasu (ATS) użytkownicy spędzili na stronach sportowych 26 listopada, kiedy polska reprezentacja grała z drużyną z Arabii Saudyjskiej (średnio 22 min. 9 sek.). 22 listopada (mecz z Meksykiem) ATS wyniósł 21 minut i 9 sekund, natomiast 30 listopada (mecz z Argentyną) – nieco ponad 18,5 minuty. 4 grudnia, a więc w dniu, gdy polska drużyna żegnała się z mundialem, było to średnio 17 minut i 7 sekund.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały