W czasie mundialu w Katarze WP Sportowe Fakty liderem wśród serwisów sportowych

W trakcie mistrzostw świata w piłce nożnej serwis WP Sportowe Fakty (Wirtualna Polska) był w internecie liderem kategorii sport - wynika z badania Mediapanel Gemius. Portal wyprzedził konkurencyjne Sport.pl (Agora) oraz serwis sportowy Onetu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Mundial znacząco zwiększył zainteresowanie stronami i aplikacjami o tematyce sportowej. Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej rozpoczęły się w niedzielę 20 listopada, a już w kolejnym tygodniu Mediapanel odnotował wzrost liczby realnych użytkowników (RU) dla całej kategorii  sport o ok. 3,5 mln (16,1 mln w tygodniu 21-27.11 w stosunku do 12,7 mln w tygodniu 14-20.11 oraz 12,2 mln w tygodniu 7-13.11).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/strony-glowne-onet-zwiekszyl-przewage-nad-wp-pl-spadki-o2-pl-i-fakt-pl ##

WP Sportowe Fakty przed Sport.pl i Onetem

W pierwszym tygodniu mundialu serwis WP Sportowe Fakty przeciągnął 8,41 użytkowników (vs. 6,7 mln w tygodniu poprzedzającym), Sport.pl  6,6 mln (vs 4,6 mln tydzień wcześniej), a Onet.pl 5,9 mln (vs 4,7 mln w tygodniu poprzedzającym).

grafika

W pierwszym „pełnym” mundialowym tygodniu średni czas spędzony na stronie sekcji sportowej Onetu wyniósł blisko 11 minut (8 min. 13 sek w tygodniu 14-20.11), sport.pl – 7 minut (5 min. 24 sek. w tygodniu poprzedzającym), a w przypadku wp.pl – ponad 10 minut (6 min. 50 sek w tygodniu poprzedzającym). Największy wzrost średniego spędzonego czasu odnotowała witryna TVP (blisko 2h w tygodniu 21-27.11), co wynika z transmisji meczów na tej stronie.

grafika

Największą popularnością strony i aplikacje z kategorii sport cieszyły się 22 listopada, w dniu meczu Polska – Meksyk (8,9 mln RU). Drugim pod względem liczby RU dniem był 30 listopada, kiedy Polacy grali ostatnie spotkanie grupowe z Argentyną (30 listopada, 8,9 mln, a precyzyjniej 8,89 mln), zaś trzecim – 1 grudnia (8,8 mln). W dniu meczu z Francją strony o tematyce sportowej przyciągnęły 8,4 mln realnych użytkowników.

 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/informacje-i-publicystyka-wp-pl-stracila-czesc-przewagi-nad-onetem-tvn24-pl-wyprzedzil-o2-pl ##

Najwięcej czasu (ATS) użytkownicy spędzili na stronach sportowych 26 listopada, kiedy polska reprezentacja grała z drużyną z Arabii Saudyjskiej (średnio 22 min. 9 sek.). 22 listopada (mecz z Meksykiem) ATS wyniósł 21 minut i 9 sekund, natomiast 30 listopada (mecz z Argentyną) – nieco ponad 18,5 minuty. 4 grudnia, a więc w dniu, gdy polska drużyna żegnała się z mundialem, było to średnio 17 minut i 7 sekund.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek