SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W czasie 'Szminki w wielkim mieście' TVP 1 przegrywała z konkurencją

Emitowany w TVP 1 w niedzielne wieczory amerykański serial obyczajowy "Szminka w wielkim mieście" miał mniej widzów niż nadawane w tym czasie przez głównych konkurentów Jedynki seriale, widowiska i filmy.

W czasie 'Szminki w wielkim mieście' TVP 1 przegrywała z
konkurencją

Siedmioodcinkową pierwszą serię "Szminki w wielkim mieście" oglądało w TVP 1 średnio 2,86 mln osób przy udziale w rynku na poziomie 16,77 proc. w grupie 4+ i 13,48 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

W czasie nadawania serialu (niedziele 20.20) Jedynka znajdowała się dopiero na czwartym miejscu w rynku telewizyjnym. W tym paśmie lepiej radzili sobie wszyscy główni konkurenci publicznego kanału: TVP 2 (emitowała wtedy gł. "Czas honoru" i programy kabaretowe, co dało jej 3,86 mln widzów), Polsat (gł. "Skazany na śmierć", "CSI: Kryminalne Zagadki Miami"; 3,4 mln) i TVN ("Taniec z gwiazdami"; filmy fabularne; 3,13 mln)

"Szminkę w wielkim mieście" najchętniej oglądały kobiety, widzowie powyżej 50. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.

Reklamy nadawane przed i po serialu przyniosły Jedynce cennikowe wpływy na poziomie 5,8 mln zł (dane netto bez rabatów).

Oglądalność serialu 'Szminka w wielkim mieście' odcinek po odcinku


Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
04-01-2009 2 974 778 17,12% 13,44%
28-12-2008 2 506 475 14,88% 12,11%
21-12-2008 2 625 391 15,67% 12,12%
14-12-2008 2 780 860 16,40% 12,72%
07-12-2008 3 313 457 20,38% 15,96%
30-11-2008 2 835 128 16,40% 13,24%
23-11-2008 2 977 296 16,64% 14,83%
średnia 2 858 644 16,77% 13,48%

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji produkcji


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP 2 3 858 383 22,63%
Polsat 3 385 888 19,86%
TVN 3 128 644 18,35%
TVP 1 - Szminka w wielkim mieście 2 858 644 16,77%

Profil widowni serialu



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 85 40,68%

Kobiety 114 59,32%
Wiek 4- 9 43 2,69%

10- 15 53 3,98%

16 - 19 38 2,34%

20 - 24 49 4,29%

25 - 29 62 5,30%

30 - 34 77 6,08%

35 - 39 76 5,12%

40 - 44 96 6,25%

45 - 49 96 7,40%

50 - 54 140 11,55%

55 - 59 143 10,35%

60+ 188 34,65%
Wlk.miasta Wieś 112 43,05%

< 50 tys. 106 25,09%

50-100 tys. 84 7,50%

100-200 tys. 79 6,26%

> 200 tys. 87 18,09%
Zawód Top management 69 5,74%

Pracownicy szczebla średniego 88 11,85%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 97 19,27%

Emeryci 173 44,95%

Inne 56 18,19%
Wykształcenie Podstawowe 122 53,86%

Średnie 90 27,01%

Wyższe 105 12,46%

Inne 49 6,66%
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: W czasie 'Szminki w wielkim mieście' TVP 1 przegrywała z konkurencją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl