SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W kwietniu Polacy krócej w sieci, sobotnie spadki. W górę serwisy kulinarne

W kwietniu br. Polacy surfowali po sieci średnio 2 godz. 40 min. dziennie, czyli o 20 min. krócej niż w marcu - wynika z analizy Gemiusa.

Article

W dniach 11-15 kwietnia wyraźnie wzrosła liczba użytkowników sieci odwiedzających serwisy kulinarne (źródło: badanie Gemius/PBI). Odnotowały one wówczas łącznie 57 mln odsłon, co stanowi 1/3 wizyt wykonanych w całym miesiącu.

Strony o gotowaniu przeglądały głównie kobiety – 14 kwietnia było ich 1,8 mln, czyli niemal trzykrotnie więcej niż mężczyzn. Większość z pięciu serwisów najchętniej wizytowanych przez kobiety tego dnia było odwiedzanych głównie z urządzeń mobilnych.

W danych Gemiusa widoczne jest mniejsze zainteresowanie internetem w soboty. W każdym tygodniu kwietnia po piątku następował spadek liczby użytkowników sieci i odsłon. Najmniej internautów było w sobotę 1 kwietnia – 16,9 mln. Również Niedziela Wielkanocna była dniem ograniczonej aktywności online. Świąteczny odwrót od internetu można było jednak zaobserwować głównie na komputerach osobistych i laptopach, a 15 i 16 kwietnia były jedynymi dniami w ciągu ostatniego miesiąca, gdy internautów łączących się z siecią za pomocą urządzeń mobilnych było więcej niż korzystających z komputerów (16 kwietnia różnica wynosiła 0,8 mln). Natomiast 18 kwietnia padł rekord miesiąca: 20,4 mln osób online, które spędziły w sieci średnio 3 godz. 12 min.

Gemius sprawdził w jakich dniach, jak długo i za pomocą jakich urządzeń Polscy internauci korzystali z sieci w kwietniu 2017 r. W analizie uwzględniono dane zebrane wśród użytkowników sieci w wieku 7-75 lat. Liczba internautów w Polsce w minionym miesiącu wyniosła 27,8 mln.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: W kwietniu Polacy krócej w sieci, sobotnie spadki. W górę serwisy kulinarne

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl