W nowej kampanii E.ON Polska „Warszawa świeci przykładem”

Firma E. ON Polska w nowej kampanii edukacyjnej pod hasłem „Warszawa świeci przykładem” oddaje głos mieszkańcom stolicy, którzy dzielą się sprawdzonymi sposobami na codzienne oszczędzanie energii.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
W nowej kampanii E.ON Polska „Warszawa świeci przykładem”
mat.pras.

Bohaterami kampanii są warszawiacy z różnych dzielnic, którzy w krótkich filmikach dzielą się swoimi sposobami na zmniejszenie zużycia energii podczas domowych czynności. Każdy z nich ma własną metodę na oszczędzanie prądu i może inspirować innych do zmian. 

W ramach kampanii powstała interaktywna mapa Warszawy, dostępna na dedykowanej stronie. Można na niej eksplorować poszczególne dzielnice stolicy i poznać ciekawostki dotyczące jej charakterystycznych miejsc, jak na przykład: Muzeum Sztuki Nowoczesnej, Pałac Kultury i Nauki czy most Świętokrzyski.

– Warszawa świeci przykładem, bo dla wielu jej mieszkańców oszczędzanie energii to element codzienności. Stworzyliśmy interaktywną mapę miasta, na której można zapoznać się z ich sprawdzonymi sposobami na zmniejszenie zużycia prądu. Kolejny raz łączymy praktyczne narzędzie z rozrywką i pokazujemy, że nawet niewielkie zmiany nawyków mają znaczenie – mówi Małgorzata Nieciecka-Sosińska, managerka marketingu B2C w E.ON Polska.

Warszawa w kampanii E.ON

Na mapie znajdziemy także awatary warszawiaków, którzy dzielą się prostymi wskazówkami, jak na co dzień oszczędzać energię elektryczną. Łącznie na platformie zaprezentowano ponad 40 przydatnych porad, które dotyczą 25 popularnych urządzeń domowych. Strona zawiera także materiały wideo z praktycznymi sposobami na optymalizację zużycia prądu.

Kreacje związane z kampanią pojawią się łącznie na ponad 360 nośnikach OOH, w tym na siatkach wielkoformatowych i w metrze warszawskim oraz stołecznych autobusach. Działania będą widoczne także w prasie, warszawskich stacjach radiowych, kanałach online oraz mediach społecznościowych.

grafika

Odsłonę marketingową kampanii, landing page, kreacje graficzne i reklamowe w tym do działań digital/social media opracowała agencja 180heartbeats + Jung von Matt. Za działania digitalowe odpowiada agencja Sales & More, a za zakup nośników OOH dom mediowy Mediaplus. Materiały wideo przygotował Conrad Maximilian Brożek z zespołem ASAP24. Od strony public relations akcję wspiera agencja MSL.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych