SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W USA startuje kampania reklamowa "Playboya"

"Playboy" rozpoczyna w USA pierwszą od kilku lat dużą kampanię reklamową

"Playboy" rozpoczyna w USA pierwszą od kilku lat dużą kampanię reklamową. Ma ona ożywić spadającą sprzedaż tego znanego magazynu dla mężczyzn, liczącego sobie już pół wieku

Kampania Playboya - wydawanego przez firmę Playboy Enterprises - prowadzona będzie w mediach drukowanych (zaczyna się od wysokonakładowego dziennika "USA Today"). Ma pokazywać czytelnikom gdzie można zdobyć erotyczny magazyn.

Wydawca liczy, że reklama przyciągnie zainteresowanie nowych, szczególnie młodych (przed trzydziestką) czytelników i w efekcie zwiększy sprzedaż "Playboya" w punktach z prasą. Spadła ona w drugiej połowie zeszłego roku o prawie 19 proc., m.in. w wyniku zaostrzającej się konkurencji ze strony takich magazynów jak "Maxim", "Stuff" and "FHM". Obecnie sprzedaż kioskowa to tylko około 11 proc. sprzedaży "Playboya", który średnio miesięcznie rozprowadza około 3,2 mln egzemplarzy (w większości w prenumeracie).

Przychody z reklamy "Playboya" w USA wyniosły w okresie styczeń-maj tego roku 30 mln dolarów - o 2,5 proc. więcej niż rok wcześniej. W tym samym czasie przychody reklamowe konkurencyjnego "Maxima" wzrosły o 17 proc., do 71 mln dolarów.

Dołącz do dyskusji: W USA startuje kampania reklamowa "Playboya"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl