SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,56 mln widzów „Wakacyjnej trasy Dwójki”. TVP2 liderem rynku

Koncerty w ramach „Wakacyjnej trasy Dwójki” w tym roku oglądało średnio 1,56 mln osób. TVP2 w czasie emisji widowiska była liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 10,18 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

„Wakacyjną trasę Dwójki 2020” na antenie TVP2 oglądać można w niedziele po godz. 20.00-21.00, w okresie od 28 czerwca do 30 sierpnia 2020 roku. Średnia widownia wszystkich koncertów wyniosła 1,56 mln osób, co przełożyło się na 12,87 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,38 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię, wynoszącą 2,04 mln oglądających, zgromadził koncert z 26 lipca.

„Wakacyjna trasa Dwójki” względem analogicznego okresu rok wcześniej straciła 70 tys. widzów. Wówczas koncerty (w okresie od 23 czerwca do 31 sierpnia 2019 roku) oglądało 1,63 mln osób, co przełożyło się na 13,07 proc. udziału w 4+, 10,84 proc. w 16-49 oraz 11,67 proc. w 16-59.

TVP2 w czasie nadawania „Wakacyjnej trasy Dwójki” była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajęła TVP1 z udziałem na poziomie 10,32 proc. Trzeci był Polsat (8,69 proc.), a czwarty - TVN (6,66 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była liderem.

Wpływy reklamowe TVP2 wokół transmisji „Wakacyjnej trasy Dwójki” w tym roku wyniosły 10,18 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Serii letnich, plenerowych koncertów transmitowanych przez telewizyjną Dwójkę przyświecało hasło „Lato, muzyka, zabawa”. Imprezy odbywały się w różnych polskich miastach.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,56 mln widzów „Wakacyjnej trasy Dwójki”. TVP2 liderem rynku

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klg nie
Zenek Martyniuk dzięki tvp jest jak ojciec - zawsze obok ciebie. Dwa miliardy...... Nic tylko wydawać. Siara.
odpowiedź
User
Irek
żenadaaa koncu koniec żenadyyy
odpowiedź
User
Gość
Stracili 70 tysięcy widzów i bardzo dobrze. Mają nauczkę, żeby nie powtarzać gwiazd i nie dawać 90 procent muzyki disco polo. Mnóstwo wspaniałych artystów którzy byli na konkurencyjnej imprezie w Polsacie, ani raz nie wystąpili na wakacyjnej trasie dwójki. W tym roku ciągle był Zenek, Bayer full, Boys i inne zespoły disco polo. Rok temu wakacyjna trasa dwójki była bardziej różnorodna pod względem muzycznym.
odpowiedź