SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wałęsa, Maleńczuk i Hołowczyc zachęcają do czytania w TVN24 (wideo)

TVN24 w lipcu br. akcją “Zaczytane wakacje” zachęcać będzie Polaków do czytania książek. Na antenie pojawi się specjalny program, a także będą wyświetlane spoty z udziałem Danuty Wałęsy, Macieja Maleńczuka i Krzysztofa Hołowczyca.

Celem kampanii „Zaczytane wakacje” jest wykreowanie mody na wakacyjną lekturę i przedstawienie czytania książek jako ciekawego uzupełnienia typowych letnich rozrywek jak plażowanie, górskie wycieczki czy zwiedzania.

- W większości wysokorozwiniętych krajów Zachodu ludzie bynajmniej nie czytają coraz mniej. Rynek książki, w przeciwieństwie do prasowego, ma się tam dobrze. Dzięki edukacji można sprawić, żeby tak było także u nas - mówi współautor pomysłu i prowadzący program “Xsięgarnia” w TVN24 Mariusz Cieślik. - Trzeba przekonać młodych ludzi, że czytanie książek najlepiej rozwija intelekt i wyobraźnię, dostarcza wiedzy i rozrywki, i że czytać należy także w wakacje - dodaje.

Od 29 czerwca br. w soboty o 12.10 nadawany będzie specjalny program o książkach prowadzony przez Agatę Passent, Michała Rusinka, Mariusza Cieślika i Michała Komara. Co tydzień będzie on emitowany na żywo z innego polskiego kurortu, pierwszy wydanie realizowane będzie w Sopocie.

W spotach towarzyszących akcji pojawią się natomiast Danuta Wałęsa, Maciej Maleńczuk i Krzysztof Hołowczyc. Osoby te będą również gośćmi sobotniego programu, gdzie dyskutować będą o literaturze.

Kampania dofinansowana jest ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Potrwa na antenie TVN24 przez cały lipiec.

Z danych Nielsen Audience Mesurement wynika, że średni udział TVN24 w maju br. wyniósł 3,08 proc. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Wałęsa, Maleńczuk i Hołowczyc zachęcają do czytania w TVN24 (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marko
To absurd bo w kampanii powinni brać udział ludzie, którzy czytają książki, a tymczasem jest odwrotnie.
odpowiedź