Walk Creative wypromuje napoje Ekipy

Agencja Walk Creative rozpoczyna współpracę z firmą The Essa Co. (powiązana kapitałowo z Ekipą) i przygotuje platformy komunikacji dla marek napojów funkcjonalnych Rush i noRush. Agencja będzie odpowiedzialna za kampanie 360 dla obu marek.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Walk Creative wypromuje napoje Ekipy

Rush i noRush to nowe napoje funkcjonalne wprowadzone w ubiegłym roku przez firmę The Essa Co. (spółka powiązana z grupą kapitałową Ekipa Holding) w dwóch rosnących kategoriach: sportowych napojów izotonicznych i w funkcjonalnych wód witaminowych.

- Tworząc marki Rush i noRush kierowaliśmy się przede wszystkim jakością, aby zapewnić naszym Konsumentom w pełni naturalne produkty o prostych składach, bez ściemy, dlatego zależało nam na znalezieniu Partnera, który odpowie na nasze potrzeby i przełoży historię naszych marek oraz emocje z nimi związane na ciekawą i angażującą komunikację. Taką, która dotrze do naszych konsumentów i najlepiej odda DNA marek - mówi Krzysztof Misiałkiewicz, CEO The Essa Co.

Agencja Walk Creative przygotuje strategię komunikacji promującą marki Rush i noRush. Będzie także odpowiedzialna za realizację działań w ramach nowej platformy komunikacji, koordynując kampanie online i social media. To początek szeroko zakrojonej współpracy, pierwsze działania wystartują jeszcze w marcu. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]