SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Walmark: przetarg na obsługę budżetu mediowego

Walmark ogłosił międzynarodowy przetarg na obsługę mediową wszystkich oddziałów firmy. Do udziału w przetargu zaproszone zostały OMD, Mediaedge:cia i Starcom. Przetarg jest koordynowany przez Media Strategy.

Wyłoniony w konkursie dom mediowy zarządzać będzie budżetami firmy w oddziałach znajdujących się w Polsce, Bułgarii, Rumunii, Łotwie na Litwie, Słowacji, Ukrainie, Węgrzech oraz w Czechach, gdzie znajduje się centrala firmy wraz z zakładem produkcyjnym. Ogłoszenie zwycięskiej agencji przewidziane jest na późną jesień, natomiast współpraca między wszystkimi podmiotami ma się rozpocząć na początku 2008 roku.

Dla polskiego oddziału firmy Walmark obecnie planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Macroscope OMD, które zostało wybrane do współpracy również w wyniku przetargu. Kontrakt z Macroscope OMD nie jest umową na wyłączność i wygasa w lutym 2008 r.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Walmark: przetarg na obsługę budżetu mediowego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl