SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Warc: na większości rynków urosną wydatki reklamowe

Większość największych rynków reklamowych na świecie wróci w bieżącym roku do wzrostu.

Tak wynika z najnowszego raportu organizacji World Advertising Research Center (Warc), obejmującego dwanaście państw: Australię, Brazylię, Kanadę, Chiny, Francję, Niemcy, Indie, Włochy, Japonię, Rosję, Wielką Brytanię i USA.

Warc szacuje, że w bieżącym roku na tych rynkach nakłady na reklamę zwiększą się o 4,5 proc., do 316,9 miliarda dolarów.

Największy wzrost wydatków prognozowany jest dla Indii (o 15,6 proc.), a następnie dla Brazylii i Rosji (po 14,5 proc.) oraz Chin (o 13,5 proc.).

Z kolei najszybciej rozwijającym się medium reklamowym ma być w 2010 roku internet, w przypadku którego nakłady reklamowe mają wzrosnąć o 15,1 proc. Dla telewizji spodziewany jest tymczasem wzrost o 6,2 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Warc: na większości rynków urosną wydatki reklamowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl