SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Warsaw Shore - Winter Camp” hitem. MTV Polska zrealizuje kolejną edycję

„Warsaw Shore 7” oglądało 100 tys. widzów, 16 tys. osób więcej niż piątą edycję reality-show emitowaną rok temu. MTV Polska w czasie emisji formatu znokautowała inne kanały z ofertą dla młodzieży, a wpływy z reklam wyniosły 510 tys. zł. Stacja planuje zrealizować kolejną edycję produkcji.

Article

Premierowe odcinki zimowej odsłony reality-show „Ekipa z Warszawy” pt. „Warsaw Shore - Winter Camp” na antenie MTV Polska oglądać można było w niedziele o godz. 23.00, w okresie od 26 lutego do 21 maja 2017 roku.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, całą serię produkcji oglądało średnio 100 tys. widzów w grupie 4+. Przełożyło się to na 1,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 widownia wyniosła 88 tys. osób, a udział - 2,49 proc.

Z danych przekazanych nam przez nadawcę wynika, że przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków reality-show oglądało 138 tys. widzów, a sumaryczny zasięg całej serii programu wyniósł 646 tys. osób (odpowiednio 117 tys. i 509 tys. w grupie 16-49). Z kolei średni czas oglądania poszczególnych odcinków wyniósł 32 minuty (33 min w 16-49).

Najwięcej widzów zgromadził odcinek formatu z 19 marca br. - obejrzało go średnio 133 tys. osób.

Zimowa odsłona „Ekipy z Warszawy”, w porównaniu do emitowanej rok temu piątej serii „Warsaw Shore”, zyskała 16 tys. widzów. Wówczas reality-show (odcinki pokazane w okresie od 28 lutego do 26 czerwca 2016 roku) oglądało średnio 84 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 1,12 proc. i 1,98 proc. udziału.

Kanał MTV Polska w czasie nadawania premierowych odcinków „Warsaw Shore 7” był bezkonkurencyjny wśród kanałów z ofertą dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,11 proc. uplasował się kanał 4fun.tv, a kolejną lokatę zajęła Viva Polska (0,10 proc.).

Taka sama była kolejność kanałów wśród widzów w grupie 16-49.

„Warsaw Shore - Winter Camp” kilkunastokrotnie podniosło średnie dobowe udziały MTV Polska, które na przykład w maju br. wyniosły 0,10 proc. w 4+ i 0,22 proc. w 16-49.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Ekipy z Warszawy 7” emitowanych w telewizji wyniosły 510 tys. zł.

Zimowa odsłona „Ekipy z Warszawy” realizowana była w Zakopanem. W tej edycji reality-show udział wzięli: Anna „Mała” Aleksandrzak, Damian Zduńczyk, Magda Pyznar, Jakub Henke, Wojciech Gola, Piotr Polak i Ewelina „Młoda” Bańkowska oraz trzech uczestników z poprzednich sezonów: Ewelina Kubiak, Klaudia Stec i Alan Kwieciński.

Producentem wykonawczym reality-show pozostaje Dragon Head, a kampanię przygotowała agencja K2.

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że MTV Polska niebawem planuje zrealizować kolejną edycję „Warsaw Shore”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Warsaw Shore - Winter Camp” hitem. MTV Polska zrealizuje kolejną edycję

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Luka
Co by o tym "show" nie powiedziec, to juz tyle lat trzyma ogladalnosc. W tematykach to rzadkosc...
18 8
odpowiedź
User
Axe
Że prostactwo i głupota znajdują odbiorców, to żadna nowina. Zdziwiłbym się, jakby taki program dla debili nie utrzymał tej swojej oglądalności.
11 9
odpowiedź
User
Indygo
Upadek
9 8
odpowiedź
User
Mario
@ Indygo
Raczej wzlot a nie upadek. Jakby był upadek to już by tego nie produkowali. Mtv to nie jest telewizja misyjna tylko komercyjna, więc trudno się im dziwić że pokazują programy które masy chcą oglądać.
9 9
odpowiedź