SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wawel z digitalową kampanią platformy komunikacyjnej Dobre Składniki

Pod hasłem „Robimy to dobrze. Z Dobrych Składników” Wawel startuje z nową odsłoną kampanii promocyjnej. Tym razem działania prowadzone są w digitalu, a ich odbiorcami są młodzi konsumenci.

Celem aktywacji jest zakomunikowanie, że wszystkie słodycze produkowane przez Wawel mają krótszy skład.

Działania reklamowe prowadzone są na Google Display Network, na portalach  horyzontalnych oraz social mediach (Instagram, Facebook, Youtube czy Tik Tok).

Na froncie opakowań natomiast pojawi się logo projektu Dobre Składniki. W ramach nowej komunikacji zaplanowano również zmianę wyglądu materiałów POS.

Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada dział marketingu Wawel i agencja Schulz Brand Friendly.

Wawel od  września ubiegłego roku promuje nową platformę komunikacyjną Dobre Składniki, którą promuje hasło "Czujesz się dobrze, czynisz dobrze". Ostatnio producent reklamował cukierki Michałki, których nazwę skrócono tylko do pierwszej litery "M!".

 

 

Dołącz do dyskusji: Wawel z digitalową kampanią platformy komunikacyjnej Dobre Składniki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl