Wawel z digitalową kampanią platformy komunikacyjnej Dobre Składniki

Pod hasłem „Robimy to dobrze. Z Dobrych Składników” Wawel startuje z nową odsłoną kampanii promocyjnej. Tym razem działania prowadzone są w digitalu, a ich odbiorcami są młodzi konsumenci.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Celem aktywacji jest zakomunikowanie, że wszystkie słodycze produkowane przez Wawel mają krótszy skład.

Działania reklamowe prowadzone są na Google Display Network, na portalach  horyzontalnych oraz social mediach (Instagram, Facebook, Youtube czy Tik Tok).

Na froncie opakowań natomiast pojawi się logo projektu Dobre Składniki. W ramach nowej komunikacji zaplanowano również zmianę wyglądu materiałów POS.

Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada dział marketingu Wawel i agencja Schulz Brand Friendly.

Wawel od  września ubiegłego roku promuje nową platformę komunikacyjną Dobre Składniki, którą promuje hasło "Czujesz się dobrze, czynisz dobrze". Ostatnio producent reklamował cukierki Michałki, których nazwę skrócono tylko do pierwszej litery "M!".

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska