„We mnie jest rock” - kampania wizerunkowa Antyradia

Eurozet kontynuuje kampanię wizerunkową Antyradia pod hasłem „We mnie jest rock”. Od piątku 13 stycznia br. emitowane są spoty telewizyjne.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„We mnie jest rock” - kampania wizerunkowa Antyradia

Akcja „We mnie jest rock” wystartowała pod koniec ub.r., a jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki. Plakaty pokazują klisze rentgenowskie z prześwietloną klatka piersiową i dłonią. To największa kampania w historii rozgłośni i pierwsza po poszerzeniu zasięgu stacji, które miało miejsce w 2014 roku.

Od wczoraj stacje telewizyjne (m.in. TVN24, TVN Turbo, Polsat News, Polsat Play, Kino Polska, Discovery Historia) emitują 15-sekundowy spot wizerunkowy pt. „We mnie jest rock”.

Kreację reklam przygotowała agencja LiquidThread, spot wyprodukował dom produkcyjny F25, a za zakup mediów odpowiadał ZenithOptimediaGroup.

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek