Wzór z Ptasiego Mleczka na paznokciach i rady prezentowe w bożonarodzeniowej kampanii Wedla (wideo)

Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa słodyczy Wedel (produkowanych przez Lotte Wedel). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe PZL, Geometry Global, OMD i Walk PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania jest oparta na spocie sprzed roku pokazującym, jak chłopiec i wioząca go zebra przypominają pochmurnemu strażnikowi miejskiemu, jak należy odzyskać dziecięcą radość. Dają mu w tym celu czekoladę Wedel.

W ramach działań w internecie przygotowano też serię filmików z poradami dotyczącymi świątecznych prezentów, do których można dołączyć słodycze Wedel. Materiały są publikowane na Facebooku, Instagramie i YouTubie.

 

Ponadto w ramach współpracy z producentem lakierów hybrydowych do paznokci Semilac przygotowano m.in. wzory Nail Artu inspirowane dekorowanymi piankami Ptasie Mleczko. Publikowane będą poradniki, jak wykonać takie wzory.

grafika

Działania reklamowe Wedla obejmują telewizję, internet, kina, outdoor (citylighty, backlighty, ekrany LED choinki E. Wedel w przestrzeniach lotnisk) oraz punkty sprzedaży (totemy w galeriach handlowych).

Spot do kampanii przygotowała agencja PZL. Za aktywności w social media odpowiada agencja Geometry Global (należąca do grupy Ogilvy), za zakup mediów i niestandardową akcją na lotniskach - dom mediowy OMD, a za obsługę public relations - agencja Walk PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej