Wzór z Ptasiego Mleczka na paznokciach i rady prezentowe w bożonarodzeniowej kampanii Wedla (wideo)

Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa słodyczy Wedel (produkowanych przez Lotte Wedel). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe PZL, Geometry Global, OMD i Walk PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania jest oparta na spocie sprzed roku pokazującym, jak chłopiec i wioząca go zebra przypominają pochmurnemu strażnikowi miejskiemu, jak należy odzyskać dziecięcą radość. Dają mu w tym celu czekoladę Wedel.

W ramach działań w internecie przygotowano też serię filmików z poradami dotyczącymi świątecznych prezentów, do których można dołączyć słodycze Wedel. Materiały są publikowane na Facebooku, Instagramie i YouTubie.

 

Ponadto w ramach współpracy z producentem lakierów hybrydowych do paznokci Semilac przygotowano m.in. wzory Nail Artu inspirowane dekorowanymi piankami Ptasie Mleczko. Publikowane będą poradniki, jak wykonać takie wzory.

grafika

Działania reklamowe Wedla obejmują telewizję, internet, kina, outdoor (citylighty, backlighty, ekrany LED choinki E. Wedel w przestrzeniach lotnisk) oraz punkty sprzedaży (totemy w galeriach handlowych).

Spot do kampanii przygotowała agencja PZL. Za aktywności w social media odpowiada agencja Geometry Global (należąca do grupy Ogilvy), za zakup mediów i niestandardową akcją na lotniskach - dom mediowy OMD, a za obsługę public relations - agencja Walk PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]