„Week of Pride” - tydzień z kinem LGBT na Sundance Channel

Od 25 czerwca do 1 lipca kanał Sundance Channel pokaże poświęcony ruchowi LGBT cykl "Week of Pride", składający się z filmów fabularnych i dokumentalnych oraz seriali.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tematyka filmów i seriali, które zostaną zaprezentowane w ramach cyklu, porusza problem tożsamości płci (transgenderyzm, transseksualizm). Są to obrazy różnorodne gatunkowo i tematycznie, łączące kwestie seksualne z zagadnieniami kulturowymi i politycznymi.

W ramach cyklu "Week of Pride" na antenie Sundance Channel będzie można obejrzeć m.in. filmy dokumentalne "Chris & Don: A Love Story" (poniedziałek 25 czerwca, godz. 21:00), "Florent: Queen of the Meat Market" (środa 27 czerwca, godz. 21:00) i "Mississippi Queen" (czwartek 28 czerwca, godz. 21:00), filmy fabularne "Lianna" (wtorek 26 czerwca, godz. 21:00), "Zupełnie inny weekend" (piątek 29 czerwca, godz. 21:00) i "Wild Tigers I Have Known" (godz. 00:10)  oraz maratony seriali "Girls Who Like Boys Who Like Boys" (sobota 30 czerwca, godz. 17:00–21:00) i "The Fabulous Beekman Boys" (niedziela 1 lipca, godz. 8:00–18:00).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu