Weronika Krzymińska i Marcelina Woźniak: z LifeTube’a do Gamellon

Weronika Krzymińska i Marcelina Woźniak dołączyły do działu sprzedaży sieci partnerskiej Gamellon obsługującej kanały youtube’owe o grach. Krzymińska pracowała wcześniej m.in. w naEkranie.pl i LifeTube, a Woźniak - w LifeTube i 24/7 Communications.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Weronika Krzymińska i Marcelina Woźniak: z LifeTube’a do Gamellon
Od lewej: Weronika Krzymińska i Marcelina Woźniak

Weronika Krzymińska jako head of sales odpowiadać będzie w Gamellon za dalszy rozwój działu sprzedaży, koordynację jego pracy oraz działania new businessowe.

Krzymińska jest związana z branżą od 2013 roku - wcześniej pracowała w dziale sprzedaży w portalu naEkranie.pl oraz w LifeTube (również jako head of sales). Wcześniej była związana z Livebrand PR Communications, specjalizuje się w public relations oraz managemencie (odpowiadała za obsługą managerską m.in. Łukasza Jakóbiaka).

Marcelina Woźniak będzie odpowiadać w Gamellon za wsparcie proaktywnej sprzedaży oraz podtrzymywanie relacji z obecnymi i nowymi klientami. Poprzednio przez dwa lata pracowała w LifeTube jako sales executive, odpowiadała za koordynację projektów takich jak Wedel, McDonald’s, Ubisoft i Disney. Wcześniej była związana z agencją public relations 24/7 Communications.

Działająca od 2015 roku sieć Gamellon obsługuje ponad sto kanałów gamingowych (m.in. takich twórców jak Blowek, Stuu Games, Karolek czy Disowskyy), które mają łącznie 19 mln subskrybentów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day