SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Western Union uruchamia globalną kampanię (wideo)

Firma Western Union, światowy lider na rynku międzynarodowychprzekazów pieniężnych, uruchamia swoją pierwszą ujednoliconąglobalną kampanię marketingową.

Jak dotąd licząca sobie 150 lat i działająca w 200 państwachmarka oferowała jedynie serie rozbieżnych przekazów marketingowych.Zmieni się to wraz z uruchomieniem wartej 250 milionów dolarówkampanii pod hasłem 'Yes!'.

Prace nad kampanią, która zostanie przetłumaczona na 40 języków,trwały dwa lata. Przygotowała ją agencja Publicis Hong Kong, abędzie ona obejmować prasę, telewizję i nośniki zewnętrzne.

W otwierającym kampanię spocie telewizyjnym widzimy litery zesłowa "yes" fruwające w przeróżnych zakątkach świata. Reklamękończy czytany przez lektora przekaz: "każdego dnia miliony ludzina całym świecie przesuwają swoje życie do przodu i sprawiają, żerzeczy się dzieją poprzez mówienie tak lepszej przyszłości".

W ramach kampanii w międzynarodowych tytułach pojawi się takżepięćdziesiąt reklam prasowych, zawierających zdjęcia prawdziwychludzi. Budżet obejmuje też inne działania marketingowe, np.sponsoring i umieszczenie nowego przekazu w 365 tysiącach punktówna całym świecie, w których pracują agenci Western Union.

źródło: Brandweek

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Western Union uruchamia globalną kampanię (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl