SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Western Union uruchamia globalną kampanię (wideo)

Firma Western Union, światowy lider na rynku międzynarodowych przekazów pieniężnych, uruchamia swoją pierwszą ujednoliconą globalną kampanię marketingową.

Jak dotąd licząca sobie 150 lat i działająca w 200 państwach marka oferowała jedynie serie rozbieżnych przekazów marketingowych. Zmieni się to wraz z uruchomieniem wartej 250 milionów dolarów kampanii pod hasłem 'Yes!'.

Prace nad kampanią, która zostanie przetłumaczona na 40 języków, trwały dwa lata. Przygotowała ją agencja Publicis Hong Kong, a będzie ona obejmować prasę, telewizję i nośniki zewnętrzne.

W otwierającym kampanię spocie telewizyjnym widzimy litery ze słowa "yes" fruwające w przeróżnych zakątkach świata. Reklamę kończy czytany przez lektora przekaz: "każdego dnia miliony ludzi na całym świecie przesuwają swoje życie do przodu i sprawiają, że rzeczy się dzieją poprzez mówienie tak lepszej przyszłości".

W ramach kampanii w międzynarodowych tytułach pojawi się także pięćdziesiąt reklam prasowych, zawierających zdjęcia prawdziwych ludzi. Budżet obejmuje też inne działania marketingowe, np. sponsoring i umieszczenie nowego przekazu w 365 tysiącach punktów na całym świecie, w których pracują agenci Western Union.

źródło: Brandweek

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Western Union uruchamia globalną kampanię (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl