'Weź pożyczkę - spłacimy ją za Ciebie!'

15 stycznia br. ruszyła kampania telewizyjna pożyczki gotówkowej Lukas Banku, do której filmy przygotowała agencja TBWA.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Promocja, która przebiega pod hasłem 'Weź pożyczkę – spłacimy ją za Ciebie! Co godzinę spłacamy jeden kredyt w całości', potrwa do końca lutego.

       

Mechanizm promocyjny najbliższej kampanii to spłata jednego kredytu o każdej pełnej godzinie w okresie promocyjnym. Klient, którego sms dotrze na podany numer najbliżej po pełnej godzinie, wygrywa spłatę kredytu wraz z odsetkami bez względu na jego wysokość.

      

Podstawowa wersja filmu trwa 20 sekund. Od początku lutego pojawia się w niej dodany komunikat na planszy Promocja tylko do końca lutego. Oprócz wersji 20" od drugiego tygodnia kampanii pojawi się 10-sekundowa wersja spotu, tylko z zegarem z kukułką. Kampania telewizyjna obecna jest w takich stacjach telewizyjnych jak TVP 1 i 2, TVP 3, Polsat, TVN, TVN4 i TVN7. Od 1. lutego kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie ponad 600 citilightów na wiatach przystankowych w 17 miastach Polski i billboardy na stacjach warszawskiego metra. Planowaniem i zakupem całości mediów do kampanii zajął się dom mediowy Initiative Media.

W Centrach Kredytowych i placówkach bankowych LUKAS Banku pojawią się materiały BTL projektowane przez agencję reklamową PND FUTURA. Będą to ulotki, plakaty B1 i B2, wobblery, wizytówki dla klientów z numerem, na który należy wysyłać sms-y i naklejki na biurka. Od początku trwania promocji witryny placówek zostaną oklejone wielkoformatowymi nalepkami z informacją o promocji.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu