„Wiadomości” liderem programów informacyjnych. Widzów zyskała także „Panorama”

Na pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w październiku awansowały „Wiadomości” emitowane w TVP1, TVP Info i TVP Polonia, które wyprzedziły „Fakty” TVN i TVN24 BiS. Serwis ten zajął drugie miejsce - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

„Wiadomości” TVP1 TVP Info i TVP Polonia w październiku 2023 roku oglądało średnio 2,80 mln widzów, co zapewniło tym stacjom 22,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej serwis zyskał 1,92 proc. widzów, czyli 53 tys. oglądających, a jego udział wzrósł z 21,57 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Dziennik na pozycję lidera awansował z drugiej lokaty.

Średnia oglądalność „Wiadomości” w TVP1 w zeszłym miesiącu wyniosła 1,93 mln widzów, w TVP Info - 827 tys. a w TVP Polonia - 40 tys.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp1-lider-rekord-tvn24-polsat-tvn,7169468723325057a ##

Na drugie miejsce spadły „Fakty”, których oglądalność w TVN i TVN24 BiS w ciągu roku zmalała o 5,71 proc. (najbardziej w zestawieniu), czyli o 164 tys. widzów. W październiku 2023 roku wyniosła 2,70 mln osób (2,34 mln w TVN i 365 tys. w TVN24 BiS). Z kolei udział serwisu uplasował się na poziomie 22,25 proc. (rok wcześniej było to 23,51 proc.).

„Teleexpress” na podium

Podium uzupełnia „Teleexpress”, którego oglądalność w Jedynce, TVP Info i TVP Polonia w ciągu roku zmniejszyła się o 3,92 proc., czyli o 87 tys. widzów. W październiku 2023 roku wyniosła 2,14 mln osób (1,39 mln w TVP1, 719 tys. w TVP Info i 31 tys. w TVP Polonia). Z kolei udział serwisu uplasował się na poziomie 25,08 proc. (rok wcześniej było to 26,46 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-odbierac-tvn24-tvp-info-polsat-news-tv-republika,7169465562166913a ##

Oczko niżej znalazły się „Wydarzenia” Polsatu, Polsatu News i Wydarzeń24. Widownia dziennika na trzech antenach wyniosła 1,77 mln osób, po spadku wynoszącym 0,72 proc. (13 tys. widzów). Średnia widownia „Wydarzeń” na głównej antenie wyniosła 1,36 mln osób, w Polsat News - 311 tys., a w Wydarzenia24 - 96 tys.

Z kolei wynik plasującej się na piątej pozycji „Panoramy” TVP2 i TVP Info zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 4,53 proc. do 1,56 mln widzów (980 tys. w Dwójce i 582 tys. w stacji informacyjnej; TVP Polonia nie nadaje równolegle głównego wydania „Panoramy”).

grafika

„Fakty” umacniają się na pozycji lidera w 16-49

Wśród widzów w wieku 16-49 lat w październiku 2023 roku na pozycji lidera oglądalności znalazły się „Fakty”, których widownia zwiększyła się o 3,72 proc. do 910 tys. oglądających. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/telewizja-o-poranku-prime-time,7169468280260225a ##

Drugie były „Wydarzenia”, które śledziło 634 tys. osób (w dół o 1,69 proc.). Podium uzupełniają „Wiadomości” (556 tys. widzów; + 1,23 proc.). Czwarty był „Teleexpress” (359 tys. widzów; - 5,41 proc. - największy spadek w zestawieniu), a piąta - „Panorama” (246 tys. widzów; - 3,65 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii