SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wideo online na małych ekranach

43 procent dorosłych Amerykanów pobiera cyfrowa media z internetu,w tym programy telewizyjne i filmy pełnometrażowe. Ponad połowa znich ogląda tego typu treści na komputerowych monitorach.

Wideo online na małych ekranach

Z badania przeprowadzonego przez firmę badawczą HarrisInteractive na zlecenie firmy Macrovision wynika, że nie mawielkiego zapotrzebowania na oglądanie pobieranych treści naekranach telewizorów.

Zaledwie 5 procent respondentów ściągających cyfrowe media zsieci ogląda je za pośrednictwem telewizora, odtwarzacza DVD lubDVR - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.

Z kolei chęć oglądania tego typu treści na większym ekraniewyraża tylko 10 procent badanych, wobec 90 procent, którymwystarcza i których zadowala oglądanie ich za pośrednictwemkomputera.

O ile mogłoby się wydawać, że ekran telewizora jest najlepszymwyborem do oglądania pobieranych treści, to w praktyce sami ichdostawcy często to uniemożliwiają poprzez ograniczanie możliwościodbioru np. tylko do komputera bądź telewizora podłączonego dokomputera, co dla wielu użytkowników jest niewygodne.

źródło: eMarketer

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wideo online na małych ekranach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl