SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wideo online na małych ekranach

43 procent dorosłych Amerykanów pobiera cyfrowa media z internetu, w tym programy telewizyjne i filmy pełnometrażowe. Ponad połowa z nich ogląda tego typu treści na komputerowych monitorach.

Wideo online na małych ekranach

Z badania przeprowadzonego przez firmę badawczą Harris Interactive na zlecenie firmy Macrovision wynika, że nie ma wielkiego zapotrzebowania na oglądanie pobieranych treści na ekranach telewizorów.

Zaledwie 5 procent respondentów ściągających cyfrowe media z sieci ogląda je za pośrednictwem telewizora, odtwarzacza DVD lub DVR - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.

Z kolei chęć oglądania tego typu treści na większym ekranie wyraża tylko 10 procent badanych, wobec 90 procent, którym wystarcza i których zadowala oglądanie ich za pośrednictwem komputera.

O ile mogłoby się wydawać, że ekran telewizora jest najlepszym wyborem do oglądania pobieranych treści, to w praktyce sami ich dostawcy często to uniemożliwiają poprzez ograniczanie możliwości odbioru np. tylko do komputera bądź telewizora podłączonego do komputera, co dla wielu użytkowników jest niewygodne.

źródło: eMarketer

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wideo online na małych ekranach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl