Widzowie chcą od telewizji wszystkich odcinków seriali naraz. Najwięcej zwolenników wśród użytkowników Netfliksa

Pomad połowa użytkowników telewizji w Stanach Zjednoczonych chce aby nadawcy udostępniali od razu wszystkie odcinki emitowanych przez siebie seriali - wynika z badań firmy Civic Science. Wśród zwolenników takiego rozwiązania przeważają widzowie w młodszym wieku oraz użytkownicy serwisów VOD, w szczególności platformy Netflix.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Civic Science jest firmą zajmującą się m.in. analizami konkretnych segmentów rynku. Teraz opublikowała ona wyniki badań dotyczących konsumpcji treści telewizyjnych w USA. Sondaż przeprowadzono na grupie 1,3 tys. Amerykanów w wieku powyżej 13 lat.

Z badania wynika, że 51 proc. odbiorców telewizji w USA chciałoby, aby stacje telewizyjne udostępniały od razu wszystkie odcinki emitowanych przez siebie seriali, tak jak robią to niektóre serwisy streamingowe, np. Netflix. 35 proc. respondentów opowiada się za tradycyjnym nadawaniem jednego odcinka tygodniowo, z kolei 14 proc. woli opcję dostępności naraz jedynie kilku odcinków konkretnej serii.

grafika

Sondaż wskazuje, że największa grupa zwolenników udostępniania przez nadawców wszystkich części seriali to użytkownicy w wieku od 25 do 29 lat (69 proc.), zaś w grupie respondentów po 65 roku życia jedynie 33 proc. opowiada się za taką opcją. Z kolei wśród Amerykanów poniżej 18 lat znalazł się najwyższy odsetek (25 proc.) osób chcących mieć jednocześnie do dyspozycji tylko kilka odcinków seriali naraz.

grafika

Okazuje się, że preferencje związane z oglądaniem seriali są uzależnione od konsumpcji treści telewizyjnych. 55 proc. badanych, którzy regularnie oglądają telewizję za pośrednictwem platform typu Roku czy Apple TV chciałoby mieć dostęp do wszystkich odcinków od razu.

grafika

Największa liczba zwolenników koncepcji emitowania naraz wszystkich odcinków seriali jest w grupie Amerykanów korzystających regularnie i często z serwisu Netflix. Aż 68 proc. takich użytkowników chciałoby natychmiastowej dostępności do wszystkich części określonej serii emitowanej przez wydawców.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu