SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Widzowie telewizji online chcą reklam w zamian za darmowe treści

Ponad 80 procent osób oglądających programy stacji telewizyjnych winternecie wolałoby oglądać reklamy w zamian za darmowe treściwideo.

Dla porównania w roku 2006 tak samo twierdziło 67 procentrespondentów - wynika z badania przeprowadzonego przez firmęKnowledge Networks.

Badanie to pokazało również nieznacznie rosnącą akceptacjęużytkowników dla reklam typu pre-roll (umieszczanych przed danymmateriałem), który jest najpopularniejszym obecnie dostępnymformatem reklamy wideo. W minionym roku treści poprzedzone takimireklamami obejrzało 37 procent widzów telewizji online, o 7 procentwięcej niż w roku 2006.

W tym samym okresie zmniejszył się jednak odsetek badanychpodejmujących działanie w wyniku obejrzenia takich reklam: z 26 do17 procent jeśli chodzi o polecenie reklamy innym użytkownikom orazz 28 do 25 procent kierujących się na witrynę danegoreklamodawcy.

źródło: UTalkMarketing

Dołącz do dyskusji: Widzowie telewizji online chcą reklam w zamian za darmowe treści

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sdfsf
zobacz tutaj:

http://program-telewizyjny.blogspot.com
odpowiedź