Więcej danych użytkowników Facebooka do targetowania reklam

Facebook będzie wykorzystywał większą ilość danych na temat użytkowników, aby dostarczyć bardziej dostosowane do ich preferencji reklamy.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Dotąd reklamy na Facebooku były wyświetlane przede wszystkim w oparciu o komentarze oraz kliknięcia „lubię to” użytkownika. Teraz Facebook chce do tego celu wykorzystać również inne informacje, a więc stron internetowych oraz aplikacji mobilnych, z których dany internauta korzysta, logując się za pomocą API serwisu.

Jednocześnie, aby lepiej trafiać w gusta internautów, Facebook chce udostępnić możliwość określania zainteresowań reklamowych. Przy każdym komunikacie wyświetlany będzie przycisk, który uruchomi dodatkowe okienko z opcjami. Użytkownik będzie mógł tutaj samodzielnie wyłączyć daną reklamę, a także uzyskać informacje na temat tego, na jakiej podstawie została ona wyświetlona. Co więcej, pojawi się tutaj również lista kategorii reklamowych, spośród których będzie można wybrać te najciekawsze.

Nowe mechanizmy mają w ciągu najbliższych tygodni zadebiutować w amerykańskiej wersji serwisu. W pozostałych regionach pojawią się one z opóźnieniem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych