Większość konsumentów woli nowe produkty od znanych marek

60% globalnych respondentów woli kupować nowe produkty znanych im marek, aniżeli próbować zupełnie nowych marek - wynika z badania firmy Nielsen.

km
km
Udostępnij artykuł:

Badanie wykazało, że 60% respondentów woli poczekać z zakupem nowego produktu do momentu, aż okaże się on sukcesem.

Z kolei 40% globalnych respondentów deklaruje, że w znacznym stopniu popiera lokalne produkty.

 

grafika

77% globalnych respondentów twierdzi też, że rekomendacje od rodziny i przyjaciół są najbardziej przekonującym źródłem informacji o nowym produkcie.

grafika

70% polskich respondentów lubi, gdy producenci oferują nowe produkty, ale już tylko co trzeci jest skłonny zapłacić za niego wyższą cenę.

grafika

Badanie konsumenckie zostało przeprowadzone przez firmę Nielsen drogą internetową w dniach 10 sierpnia - 7 września 2012 r. na grupie ponad 29.000 respondentów w 58 krajach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska