SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Większość największych reklamodawców korzysta z Facebooka

Zdecydowana większość największych amerykańskich reklamodawcówwykorzystuje serwis społecznościowy Facebook do promowania swoichmarek i produktów.

Ja podaje sam portal, na jego stronach obecnych jest 83 ze 100firm wydających w USA najwięcej pieniędzy na reklamę. Są wśród nichm.in. Johnson & Johnson, Nike i AT&T.

To pokazuje, że nastąpiła duża zmiana w podejściu reklamodawcówdo najpopularniejszego serwisu społecznościowego na świecie iinnych tego typu stron. Początkowo nie byli oni zdecydowani napromowanie się w nich, gdyż sami użytkownicy byli przeciwnireklamom. Firmy obawiały się także, że ich loga mogłyby siępojawiać obok obraźliwych treści.

Dane Facebooka pokazują, że firmy reklamują się teraz w serwisiena różne sposoby, niekoniecznie za pomocą tradycyjnych banerówreklamowych. Wiele marek ma np. własne profile, za które nie musząpłacić, a często przyciągają w ten sposób miliony fanów. Dobrymprzykładem są tutaj Starbucks i Coca-Cola, które mają grubo ponad3,5 miliona fanów.

Dołącz do dyskusji: Większość największych reklamodawców korzysta z Facebooka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl