"Wiele podróży. Jeden Wizz Air" w międzynarodowej kampanii kinowej Wizz Air (wideo)

W kinach ruszyła wizerunkowa kampania linii lotniczych Wizz Air. Prowadzoną na czterech rynkach akcję przygotowały firmy Ogilvy, PHD Media Direction i New Age Media.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania Wizz Air obejmuje swoim zasięgiem 422 ekrany kinowe w 35 multipleksach Cinema City w 19 miastach w 4 krajach w Europie (Polska, Bułgaria, Rumunia, Węgry).

30-sekundowy spot nawiązuje do miłych emocji, jakie towarzyszą podróżom i spędzaniu wolnego czasu w gronie najbliższych. Jednocześnie promowana jest oferta, w ramach której ceny lotów rozpoczynają się od 39 zł (bilet w jedną stronę z podatkami i opłatami obowiązkowymi).

Kreację reklamy przygotowała węgierska agencja Ogilvy. Za zakup mediów odpowiada PHD Media Direction. Kampanię we wszystkich czterech krajach koordynuje dom sprzedaży reklamy kinowej New Age Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje