SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wielkanoc 2013: dłużej przed telewizorem, „M jak miłość” hitem

Podczas tegorocznej Wielkanocy Polacy oglądali telewizję o 6 minut dłużej niż rok wcześniej. Wśród wszystkich widzów najchętniej wybieraną stacją była TVP1, a w grupie 16-49 liderem była TVN. Największą widownię zgromadził serial „M jak miłość”.

Wielkanoc 2013: dłużej przed telewizorem, „M jak miłość” hitem

Najchętniej oglądaną pozycją programową między 30 marca a 1 kwietnia br. był serial „M jak miłość”, który w TVP2 w Lany Poniedziałek obejrzało 5,60 mln widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Drugie miejsce zajęło emitowane w pierwszy dzień Świąt w Jedynce „Ranczo” (5,47 mln widzów), a trzeci był serwis sportowy TVP1 (4,39 mln).

Ogółem w zestawieniu 10 topowych pozycji Jedynka umieściła aż sześć programów. Po dwa miejsca zajęły transmisje TVP2 oraz TVN.

WIRTUALNEMEDIA.PL Wszyscy 4+
Program Stacja Data Start AMR SHR %
M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ TVP2 01-04-2013 20:43 5 599 917 33,31%
RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 31-03-2013 20:22 5 467 634 34,26%
SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 31-03-2014 19:59 4 385 772 29,22%
WIADOMOSCI TVP1 01-04-2016 19:30 4 090 131 25,66%
BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ TVP2 01-04-2017 20:07 4 035 483 24,10%
JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 01-04-2018 18:24 3 916 275 27,00%
TELEEXPRESS TVP1 01-04-2019 19:00 3 912 580 30,17%
FAKTY TVN 01-04-2020 18:00 3 754 721 24,62%
T-MOBILE EKSTRAKLASA 2012 /MAG.SPORT.POL./ TVP1 30-03-2013 20:03 3 180 535 22,45%
X FACTOR /PROG.ROZR.POL./ TVN 30-03-2014 20:00 3 075 405 21,74%


Również i grupie komercyjnej 16-49 pierwsze i drugie miejsce zajęły „M jak miłość” (1,87 mln widzów) oraz „Ranczo” (1,69 mln widzów). Na trzecim miejscu znalazł się nadawany w TVN w Wielką Sobotę „X Factor” (1,54 mln widzów).

W tym rankingu TVP2, TVP1 i TVN umieściły po trzy programy, a jedną pozycję zajęła transmisja Polsatu.

WIRTUALNEMEDIA.PL 16-49
Program Stacja Data Start AMR SHR %
M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ TVP2 01-04-2013 20:43 1 869 592 26,26%
RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 31-03-2013 20:22 1 693 738 26,14%
X FACTOR /PROG.ROZR.POL./ TVN 30-03-2013 20:00 1 535 313 25,40%
SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 01-04-2016 20:00 1 439 739 21,73%
WIADOMOSCI TVP1 01-04-2017 19:30 1 408 967 21,88%
DORWAĆ BYŁĄ /FILM KOM.ROM.USA/ POLSAT 01-04-2018 20:05 1 387 844 20,17%
OCH KAROL 2 /FILM KOM.POL./ TVP2 31-03-2013 21:10 1 369 652 21,24%
FAKTY TVN 01-04-2020 19:00 1 358 423 22,00%
BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ TVP2 01-04-2021 20:07 1 261 817 18,32%
AKADEMIA POLICYJNA /FILM KOM.USA/ TVN 31-03-2013 12:49 1 122 813 22,63%


Najchętniej oglądaną stacją podczas tegorocznej Wielkanocy była Jedynka z udziałem na poziomie 14,63 proc. Stacja ta zanotowała spadek o 1,58 pkt. proc. względem ubiegłorocznych Świąt. Na drugiej pozycji znalazła się TVN (11,50 proc. udziału, spadek o 3,10 pkt. proc.), a trzecia była TVP2 (11,49 proc., - 2,28 pkt. proc.). Wszystkie duże stacje straciły, ale zyskały za to mniejsze kanały naziemne jak TVN7, TV4 czy TV Puls.

Wszyscy 4+ SHR%
Stacja 07-09.04.2012 30.03-01.04.2013
TVP1 16,21% 14,63%
TVN 14,60% 11,50%
TVP2 13,77% 11,49%
Polsat 12,21% 10,09%
TVN7 2,32% 4,14%
TV4 3,54% 3,76%
TV PULS 2,05% 3,06%
TVP INFO 3,25% 2,83%
TVN24 2,12% 2,37%
Polsat2 1,15% 1,51%


Wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat pozycję lidera utrzymała TVN, której udział zmalał o 3,57 pkt. proc. do poziomu 13,37 proc. Na drugiej pozycji znalazł się Polsat (11,43 proc. udziału, spadek o 2,42 pkt. proc.), a dopiero trzecia była TVP1 (10,73 proc., - 2,96 pkt. proc.).

16-49 SHR%
Stacja 07-09.04.2012 30.03-01.04.2013
TVN 16,94% 13,37%
Polsat 13,85% 11,43%
TVP1 13,69% 10,73%
TVP2 11,24% 10,60%
TVN7 2,41% 4,09%
TV4 3,75% 4,09%
TV PULS 2,35% 3,45%
TVN24 1,40% 1,82%
TVP Seriale 0,42% 1,42%
Polsat2 1,12% 1,39%


W tegoroczne Święta Wielkanocne Polacy oglądali telewizję średnio przez 5 godzin 14 minut i 34 sekundy, czyli o ponad 6 minut dłużej niż rok wcześniej.

ATV
07-09.04.2012 30.03-01.04.2013
05:08:30 05:14:34
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wielkanoc 2013: dłużej przed telewizorem, „M jak miłość” hitem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kamil
TVP Seriale w top 10 w grupie 16-49.Brawo.
8 13
odpowiedź
User
Noron
Poprawcie tą tabelę na samej górze. Ktoś to chyba po pijaku pisał...
8 11
odpowiedź