SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

859 tys. widzów widowiska „Wielki test” w TVP1. Hitem quiz o sylwestrze

„Wielki test” w sezonie 2020/2021 oglądało średnio 859 tys. widzów. Produkcja dała Jedynce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Najwięcej widzów miał quiz „Wielki test sylwestrowy”.

W sezonie 2020/2021 „Wielki test” na antenie TVP1 oglądać można w środy po godz. 21.00, w okresie od 9 września ub.r. do 9 czerwca br. (widowisko emitowane było przemiennie z m.in. meczami Ligi Mistrzów). Średnia widownia quizów wyniosła 859 tys. osób, co przełożyło się na 6,80 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,83 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Zdecydowanie największą popularnością w analizowanym okresie cieszył quiz „Wielki test o sylwestrze”, pokazany 30 grudnia ub.r. Zgromadził przed telewizorami 1,27 mln oglądających.

Jedynka w paśmie nadawania programu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, osiągała 12,13 proc. udziału. Drugi był TVN (m.in. „Milionerzy”; 9,57 proc.), a czwarty - Polsat (gł. „Kabaret na dobry wieczór”, „Komisarz maa” i filmy fabularne; 5,77 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka wypadła najgorzej na tle swoich głównych konkurentów.

Cennikowe wpływy z reklam nadanych wokół widowiska w TVP1 wyniosły 2,43 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.

Dołącz do dyskusji: 859 tys. widzów widowiska „Wielki test” w TVP1. Hitem quiz o sylwestrze

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fuj
Strasznie naswindoliłem
odpowiedź
User
Piotr
Czy tak trudno zrozumieć że ludziom te testy się dawno temu znudziły stąd niska oglądalność .
odpowiedź