Wiktoria Nestoruk redaktor naczelną FashionBiznes.pl

Od początku lutego redaktor naczelną serwisu internetowego FashionBiznes.pl jest Wiktoria Nestoruk, wcześniej związana m.in. z Agorą, „Rzeczpospolitą” i „Cosmopolitan”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Będę się starać, by dzięki dużemu potencjałowi i doświadczonym dziennikarzom, Fashion Biznes rozrastał się i tworzył opiniotwórcze miejsce dla osób z branży. Mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości zaskoczy nowym, odświeżonym contentem i pomysłami na dalszy rozwój - zapowiada Wiktoria Nestoruk.

Poprzednio redaktor naczelną FashionBiznes.pl była jego założycielka Urszula Wiszowata-Pilic. - Przyszedł czas na zmiany i oddanie serwisu w ręce profesjonalistów. Tym samym, odsuwam się do roli zarządczej portalu i w pełni skupiam na roli country managera Zalando Partner Services na Polskę w Zalando - mówi Wiszowata-Pilic.

Wiktoria Nestoruk przez ostatnie trzy lata była związana z Agorą, pełniła funkcję starszej specjalistki e-commerce w Avanti24.pl. Zajmowała się tworzeniem treści, organizacją pracy redakcji i projektami specjalnymi. Regularnie pisała teksty do działów o kulturze i modzie na portalu Gazeta.pl.

Wcześniej pracowała w „Rzeczpospolitej” i „Cosmopolitan”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro