SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Publicis Poland przygotowała kampanię nowej linii sosów Winiary

Trwa kampania reklamowa czterech nowych smaków sosów marki Winiary, które właśnie pojawiły się w sprzedaży. Działania przygotowała agencja Publicis Poland,

Article

Celem akcji reklamowej jest zbudowanie świadomości na temat nowej linii sosów oraz wzbudzenie zainteresowania różnorodnością ich smaków. Osoby szukające pomysłów na urozmaicenie codziennych smaków będą mieć do wyboru Sos egzotyczny Słodko-Kwaśny z mango i limonką, Sos amerykański BBQ z syropem z palonego cukru, Sos orientalny Chili z imbirem i kurkumą oraz Sos meksykański Salsa z wędzoną papryczką Chipotle.

Kampania Winiary będzie realizowana w telewizji i internecie, w tym w mediach społecznościowych.

Powstały spoty w wersjach trzydziesto- i piętnastosekundowych, krótkie formaty video do social mediów oraz różne formaty do kampanii digital. W przypadku telewizji zobaczymy je w kanałach należących do stacji TVP, TVN i Polsat. Kreacje będą także emitowane w serwisach VOD, na Facebooku i Instagramie oraz w innych miejscach w internecie przy pomocy automatycznych systemów reklamowych (programmatic).

Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Graffiti, za postprodukcję odpowiada Chimney. Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu Thrive.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Publicis Poland przygotowała kampanię nowej linii sosów Winiary

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl