SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wiosenna kampania Reportera

Ruszyła ogólnopolska kampania Reportera. Wiosenny wizerunek ma za zadanie umocnić pozycję marki jako miejskiego brandu odzieżowego.

- Energia miasta to nasze źródło inspiracji. Jesteśmy międzynarodową, miejską marką dla energicznych, odważnych ludzi, którzy lubią poczuć wyjątkową energię mody i siłę emocji, jakie niosą ze sobą nasze ciuchy - mówi Marek Szostak, Brand Manager Reporter S.A.

Autorem zdjęć jest Paweł Fabjański, stylizacje przygotował Sławek Blaszewski, a produkcją sesji zajęła się agencja Shoot me. Sesja realizowana była we Frankfurcie i w Warszawie.

reporter

Kampanię Reportera znajdziemy również na stronie internetowej. Projekt strony przygotowała agencja OS3 Multimedia.

Kampania obejmie zasięgiem Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią - ponad 200 salonów na terenie kraju oraz 60 poza granicami m.in. w Czechach, na Słowacji, Ukrainie, w Rosji, na Litwie, w Bułgarii.

Działania prowadzone będą także w internecie oraz w prasie. Reporter nawiązał współpracę z showroomem Tweed, gdzie można wypożyczać najnowszą kolekcję.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wiosenna kampania Reportera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl