SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wirtualna Polska uruchamia infolinię dla niesłyszących użytkowników poczty WP i o2

W ramach projektu "Poczta bez granic" Wirtualna Polska uruchomiła możliwość połączenia się z Biurem Obsługi Klienta dla osób niesłyszących przy pomocy tłumacza języka migowego Migam. Z pomocy mogą skorzystać użytkownicy poczty WP i o2.

Article

Dzięki współpracy Wirtualnej Polski z Migam, serwis oferuje pomoc tłumacza języka migowego podczas korzystania z usług pocztowych w trakcie rozmów z konsultantami infolinii. Osoba z dysfunkcją słuchu, korzystając z Biura Obsługi Klienta może wybrać opcję „połącz z tłumaczem”. Wtedy w kontakcie z pracownikiem biura będzie pośredniczyć tłumacz Migam – może to być zrealizowane przy pomocy kamery oraz mikrofonu.

Paweł Milewski, dyrektor obszaru poczta w WP przypomina, że do tej pory głównym kanałem komunikacji niesłyszących użytkowników była forma pisemna. - Niestety nie zapewnia pełnego wsparcia. Język migowy ma inną gramatykę i składnię, co często uniemożliwiało lub mocno utrudniało kontakt pisemny. Współpraca z Migam pozwoli na prostsze, szybsze oraz  sprawniejsze rozpatrywanie zgłoszeń, szczególnie dotyczących możliwości odzyskania dostępu do konta pocztowego, problemów technicznych, zgłoszenia awarii, ale też przekazywania wszelkich sugestii dotyczących dalszego rozwoju usługi - argumentuje Paweł Milewski.

Wirtualna Polska to pierwszy polski wydawca, który zaoferował obsługę niesłyszących. Z pomocy można skorzystać pod adresem: pomoc.wp.pl/migam lub pomoc.o2.pl/migam.

Spółka Migam istnieje od 2011 roku, zajmuje się usprawnianiem komunikacji niesłyszących klientów z pracownikami biur do ich obsługi. Stworzyła także bezpłatny słownik do nauki języka migowego oraz oferuje szkolenia, podręczniki do nauki, tłumaczenie tekstów i filmów dla osób z dysfunkcją słuchu. Udostępnia również tłumacza języka migowego online.

W usługach pocztowych WP i o2 istnieje też możliwość opłacania rachunków bezpośrednio w skrzynkach przy pomocy fiszek, posiadają mechanizm bezpieczeństwa DMARC oraz nielimitowaną pojemność skrzynki.

Wszystkie strony i aplikacje internetowe Grupy Wirtualna Polska w sierpniu br. miały 20,6 mln realnych użytkowników i 2,95 mld odsłon, a sam portal WP.pl - 15,97 mln użytkowników i 1,87 mld odsłon.

W pierwszej połowie br. Wirtualna Polska Holding osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 34,2 proc. do 335,51 mln zł i zysku EBITDA o 22,6 proc. do 89,59 mln zł oraz spadek zysku netto z 27,73 do 22,84 mln zł. Firma zdecydowaną większość działalności prowadzi w internecie - zanotowała tam 325,88 mln zł przychodów (po wzroście o 34 proc. w skali roku) i 92,67 mln zł zysku EBITDA. Natomiast Telewizja WP miała 9,63 mln zł przychodów sprzedażowych i 3,08 mln zł straty EBITDA, wobec 6,92 mln zł wpływów i 4,46 mln zł straty rok wcześniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska uruchamia infolinię dla niesłyszących użytkowników poczty WP i o2

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Slavis
Potrzebna i użyteczna usługa. Mam nadzieję, że dosyć szybko zaczną szkolić sieci neuronowe na bazie zbieranych danych.
1 0
odpowiedź