SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wirtualna Polska wprowadza nowy standard reklam wideo

Wirtualna Polska wprowadza ofertę „3x100”, w której reklamy wideo są w 100 proc. widzialne i obejrzane do końca.

Article

Wirtualna Polska w ramach nowego rozliczenia #PłaćZaObejrzane wprowadza ofertę, w której klient zapłaci tylko za spoty wideo, które zostaną zliczone wg następujących kryteriów: 100% playera z reklamą wideo widziane przez minimum 2 sekundy, niepominięte, czyli obejrzane do końca.

Standard „3x100” jest dostępny od listopada 2019 roku w odsłonowych kampaniach wideo direct multiscreen. To nowy, jakościowy model rozliczeniowy, którego stawki zależą przede wszystkim od długości spotu.

- Ze względu na dynamiczny rozwój wideo i telewizji online oraz nowy sposób konsumpcji treści w sieci widzimy, że dotychczasowy standard widzialności dla spotów tj. 50% powierzchni przez 2 sekundy, to za mało. Dlatego, idziemy krok dalej i oferujemy nowy sposób rozliczeń - 3x100%.  Zwracamy uwagę nie tylko na widzialność (liczoną jako 100% powierzchni playera przez min. 2 sekundy), lecz dodatkowo rozliczamy się wyłącznie za pełne odtworzenia reklamy. Nowy model oferujemy, jako standard dla wszystkich kampanii prerollowych zlecanych directowo. Jest to naturalny krok, który podnosi jakość produktów reklamowych w Wirtualnej Polsce - mówi Joanna Skwarna, VP paid products w WP Media.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. strony i aplikacje internetowe Grupy Wirtualna Polska zanotowały 20,97 mln realnych użytkowników i 2,83 mld odsłon, a sam portal WP.pl - 16,53 mln użytkowników i 1,83 mld odsłon.

W pierwszej połowie br. Wirtualna Polska Holding osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 34,2 proc. do 335,51 mln zł i zysku EBITDA o 22,6 proc. do 89,59 mln zł oraz spadek zysku netto z 27,73 do 22,84 mln zł. W segmencie internetowym zanotowała 325,88 mln zł przychodów (po wzroście o 34 proc. w skali roku) i 92,67 mln zł zysku EBITDA, natomiast Telewizja WP miała 9,63 mln zł przychodów sprzedażowych i 3,08 mln zł straty EBITDA, wobec 6,92 mln zł wpływów i 4,46 mln zł straty rok wcześniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska wprowadza nowy standard reklam wideo

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paff
Widziane czy Wyświetlone?
odpowiedź
User
Ad
Widziane 2sekundy, bez dźwięku, ale wyemitowane do końca. Tylko brać :)
odpowiedź
User
Ekspert
Reklamy wideo opłaca się kupować w serwisach stricte wideo, tam gdzie użytkownik idzie oglądać treści wideo np. YouTube, CDA, DailyMotion. Tych mocno nie obladowanych reklamami max 1-2 spoty.

Śmiem wątpić czy ktoś ogląda reklamy np. na Player gdzie przerwa trwa 4 minuty - lepiej zmienić kartę w przeglądarce. Reszta portali newsowych to doklejane odtwarzacze bez dźwięku i z widocznością na papierze.
odpowiedź