Wirtualna Polska puści reklamę w RSS

Wirtualna Polska poszerza ofertę reklamową o możliwość kampanii z wykorzystaniem kanałów RSS.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Wirtualna Polska poszerzyła swój zasób niestandardowych form reklamy o możliwość promocji w kanałach RSS. Klienci zainteresowani reklamą z wykorzystaniem kanałów RSS mogą liczyć na koszt jednodniowej emisji reklamy według cennika w cenie 500 złotych i zasięg przekraczający 20 tysięcy odsłon dziennie.

WP od miesiąca udostępnia usługę kanałów informacyjnych RSS i Atom. Dzięki niej najważniejsze informacje z serwisu wiadomosci.wp.pl pojawiają się na pulpicie komputera użytkownika już w chwili ich opublikowania. RSS i Atom to oparte na języku XML techniki przesyłania nagłówków wiadomości. Aby zostały one przekazane do komputera subskrybenta, wystarczy zainstalować specjalny program, tzw. czytnik kanałów RSS (może nim być np. Feedreader, RSSOwl, RSS Bandit).

Do uruchomienia kampanii wystarczą następujące dane: adres docelowy URL, tytuł wiadomości oraz krótki opis. Kampania rozliczana jest w modelu Flat Fee.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady