SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wirtualny wykład reklamuje odświeżony R20 (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca relaunch napoju R20. Akcjaobejmująca telewizję i outdoor jest skierowana do młodych mężczyzn.

Kampania reklamująca R20 pokazuje, jak nudny wykład zamienia siędzięki temu napojowi w fascynujący świat wirtualny. Akcja promujeprzeprowadzony w kwietniu relaunch tej marki, w ramach któregoodświeżono jej identyfikację wizualną i wprowadzono dwa nowe smaki.Przekaz reklamowy jest skierowany do młodych mężczyzn grających wgry komputerowe i często korzystających z internetu.




Akcja od początku czerwca jest prowadzona na outdoorze (550citylightów w pobliżu szkół wyższych, pubów, klubów i kawiarni,kin, akademików oraz centrów rozrywkowych w ośmiu największychmiastach), a od 8 czerwca obejmuje telewizję (m.in. Polsat,Polsat2, Polsat Sport, TV4, Discovery, 4FunTV, AXN, AXN Crime, AXNSciFi).

Kreację miesięcznej kampanii przygotowała agencja reklamowa MadeIn Mind, efekty 3D w spocie wyprodukowało studio Packshot,natomiast media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare.

  • Więcej informacji:
  • R20

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: Wirtualny wykład reklamuje odświeżony R20 (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl