„Witaminy dają szczęście” w kampanii żeli Luksja

W prasie rozpoczęła się kampania reklamowa nowej linii żeli pod prysznic Luksja (z portfolio PZ Cussons). Akcję - prowadzoną pod hasłem „Witaminy dają szczęście” - przygotowały agencja Kropka Bordo i dom mediowy ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania nowych żeli pod prysznic Luksja podkreśla, że zawierają one dodatek witamin. Pierwsza odsłona akcji obejmuje advertoriale w kilkunastu magazynach kobiecych („Twój Styl”, „Świat Kobiety”, „Pani”, „Claudia”, „Glamour”, „Gala”, „Cosmopolitan”, „Joy”, „Hot Moda”, „Shopping”, „Zwierciadło”, „Sens”, „Uroda”, „Viva!”, „InStyle”, „Elle”, „Avanti”, „Wysokie Obcasy”). Następnie działania będą prowadzone w internecie (serwisy polki.pl, wizaz.pl, uroda.pl, afterparty.pl, female.pl i papilot.pl, e-magazyny „Pani Domu", „Przyjaciółka", „Party", „Uroda," „Dom i Wnętrze", „Viva", „Vita") oraz w zakresie shopper marketingu.

grafika

Koncepcję kreatywną akcji opracowała agencja Kropka Bordo, która pozyskała to zlecenie w przetargu. Dla agencji to kontynuacja współpracy z marką Luksja - w ub.r. przygotowała i przeprowadziła jej dwie promocje konsumenckie. Natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu