Wizaz mimo spadku nadal liderem stron o modzie i urodzie. Duże wzrosty Elle.pl, Vouge.pl i Styl.fm (TOP10)

Zdecydowanie najpopularniejszym serwisem o tematyce modowo-urodowej pozostaje Wizaz.pl, przy czym w czerwcu zanotował spory spadek odwiedzalności. Natomiast mocno wzrosła odwiedzalność witryn Elle.pl, Vouge.pl i Styl.fm.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W czerwcu br. Wizaz.pl (Edipresse Polska) odwiedziło 1,93 mln użytkowników (czyli 7,1 proc. wszystkich internautów w naszym kraju), którzy wykonali tam 13,65 mln odsłon - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

W sekcji o modzie i urodzie na Onecie (Ringier Axel Springer Polska) 1,92 mln internautów wygenerowało 3,82 mln odsłon, natomiast Elle.pl (Burda Media Polska) miało 1,6 mln użytkowników i 9,87 mln odsłon.

Pod względem liczby odsłon zdecydowanym liderem jest Maxmodels.pl (Grupa Interia.pl), w którym, 291,7 tys. użytkowników wykonało w czerwcu 41,39 mln odsłon, każdy średnio 141,9. Z pozostałych witryn tylko Styl.fm (Digital Avenue) przekroczył poziom 10 odsłon na odwiedzającego - 724,6 tys. internautów wygenerowało tam 8,05 mln odsłon (każdy przeciętnie 11,1).

W rankingu oprócz Elle.pl są trzy witryny marek prasowych. Avanti24.pl (Agora) zanotowało 948 tys. użytkowników i 2,68 mln odsłon, Vogue.pl (Visteria) - 774,4 tys. odwiedzających i 1,7 mln odsłon, a Glamour.pl (Burda Media Polska) - 739,5 tys. użytkowników i 5,79 mln odsłon. Marka „Avanti” działa już tylko w internecie, miesięcznik o tej nazwie zniknął z rynku w maju, tak samo jak „Logo”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-i-aplikacje-mobilne-w-polsce-w-czerwcu-2020-roku-onet-przed-allegro-i-wp-facebook-traci-w-mobile-u,7170508610312321a ##

Na Zeberka.pl (Marquard Media Polska) 452 tys. internautów wykonało 1,27 mln odsłon, a na Lamode.info - 375,6 tys. użytkowników i 390,1 tys. odsłon.

grafika

Rekordowy wzrost Elle.pl

Dziewięć czołowych serwisów (Lamode.info przed rokiem zanotowało zbyt małą odwiedzalność, żeby została ona oszacowana w badaniu Gemius/PBI) w czerwcu br. miało łącznie 9,39 mln użytkowników (bez współodwiedzalności) i 88,23 mln odsłon, a rok wcześniej - 7,69 mln odwiedzających i 78,49 mln odsłon. Tym samym zyskały rok do roku 1,7 mln użytkowników (22,1 proc.) i 9,74 mln odsłon (12,4 proc.).

Wizaz.pl zanotował spadek o 450,2 tys. użytkowników (18,9 proc.) i 1,64 mln odsłon (10,7 proc.), a na Zeberka.pl przy wzroście liczby odwiedzających o 55,7 tys. (14,1 proc.) liczba odsłon zmalała o 1,54 mln (54,8 proc.).

Pozostałe witryny osiągnęły wzrosty odwiedzalności. Sekcja modowo-urodowa Onetu zyskała 475,2 tys. użytkowników (32,8 proc.) i 614,9 tys. odsłon (19,2 proc.), Elle.pl - 515,6 tys. odwiedzających (47,4 proc.) i 3,11 mln odsłon (45,9 proc.), a Avanti24.pl - 100,4 tys. użytkowników (11,8 proc.) i 690,9 tys. (34,6 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/strony-glowne-wp-liderem-ale-z-mniejszym-wzrostem-niz-onet-w-dol-o2-pl,7170505270158977a ##

Procentowo jeszcze większe wzrosty zanotowały Vogue.pl i Styl.fm. W pierwszym serwisie przybyło 380,7 tys. internautów (96,7 proc.) i 625,6 tys. odsłon (58,4 proc.), a w drugim - 409 tys. użytkowników (129,6 proc.) i 2,07 mln odsłon (34,5 proc.).

Na Glamour.pl liczba odwiedzających zwiększyła się o 77 tys. (11,6 proc.), a liczba odsłon o 1,7 mln (41,6 proc.), natomiast Maxmodels.pl zyskał 133,6 tys. użytkowników (84,4 proc.) i 4,12 mln odsłon (11,1 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu