SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wizerunkowy film Tymbarku

Głównym celem reklamy jest podkreślenie wysokiej jakości oraz owocowej natury marki Tymbark

"Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał..." Słowa piosenki Skaldów są nadal aktualne w najnowszym, wizerunkowym filmie Tymbarku. Ona, on i miłość. Cały film to wizualizacja uczuć, jakie łączą dwoje zakochanych ludzi. Odnaleźli się jak dwie połówki pomarańczy. Jeśli miłość tworzy najlepsze owoce, to z miłości do owoców powstaje w Tymbarku najlepszy sok.

Głównym celem reklamy jest podkreślenie wysokiej jakości oraz owocowej natury marki Tymbark. Jednocześnie reklama ma za zadanie ugruntowanie wyraźnego, nowoczesnego i atrakcyjnego dla konsumentów wizerunku marki.

Grupa docelową są przede wszystkim osoby obu płci w wieku 17-25 lat, mieszkańcy średnich i większych miast, głównie uczniowie i studenci. Dodatkowo osoby w wieku 26-35 lat, głównie kobiety, mieszkające w średnich i dużych miastach.

Kampanię, która wystartowała 13 października przygotowała agencja Euro RSCG New Europe, a mediami zajął się Initiative Media. W reklamie wykorzystano następujące stacje: TVP, TVN i Polsat.

Dołącz do dyskusji: Wizerunkowy film Tymbarku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl