Właściciel marki DayUp nowym klientem Sensi Gray

Agencja public relations Sensi Gray rozpoczęła obsługę komunikacyjną producenta żywności Arteta, w portfolio którego znajduje się m.in. marka przekąsek DayUp. Firmę wybrano w przetargu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Do zadań zespołu Sensi Gray należy prowadzenie biura prasowego klienta, pozycjonowanie ekspertów oraz wsparcie w czasie wydarzeń branżowych. Agencja odpowiada również za PR produktowy marek DayUp, DayUp Pearls, FruttiMuss oraz wchodzących na rynek nowości.

Po stronie agencji za prace dla tego klienta odpowiada dział clean label, którym kieruje Iwona Krześniak, account manager.

Umowę podpisano na czas nieokreślony.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek