SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Własna strona to dopiero początek" hasłem pierwszej kampanii wizerunkowej home.pl. W reklamie Kamil Szeptycki

Firma hostingowa home.pl startuje z pierwszą kampanią wizerunkową „Własna strona to dopiero początek". Komunikacja została oparta o cztery podstawowe potrzeby małych i średnich firm. Twarzą kampanii jest aktor Kamil Szeptycki.

To pierwsza w historii firmy, zakrojona na tak szeroką skalę, kampania promująca markę home.pl.

- Kampania ma wzmocnić świadomość naszej marki, wśród obecnych klientów jako lidera rozwiązań cyfrowych dla biznesu oraz dotrzeć z tym przekazem do nowych odbiorców. Chcemy odświeżyć nasz brand, pokazać jego nowoczesne oblicze i podkreślić główne atrybuty home.pl: zrozumienie potrzeb, edukowanie i rekomendowanie rozwiązań, bliską pracę z klientem oraz szeroki wachlarz usług - wyjaśnia Magdalena Chudzikiewicz, członkini zarządu, szefowa pionu komercyjnego home.pl.

Home.pl dla MŚP

Akcja w centrum uwagi stawia klienta - odwołuje się do potrzeb przedsiębiorców z sektora MŚP, związanych z prowadzeniem biznesu online, w kontekście dzisiejszych wyzwań makroekonomicznych. Bohaterami spotów, w formie humorystycznych migawek, są przedsiębiorcy mierzący się z różnymi problemami w swoich firmach. Wszystkie przedstawione historie łączy osoba doradcy home.pl, który pojawia się z konkretnymi, praktycznymi rozwiązaniami. Doradcą i ambasadorem marki home.pl, został aktor Kamil Szeptycki.

Kampania będzie emitowana w stacjach głównych i tematycznych grup TVN i Polsat, w kanale YouTube, na głównych portalach informacyjnych, serwisach biznesowych i specjalistycznych, mediach społecznościowych oraz zostanie wsparta działaniami kontentowymi i PRowymi.

Za kreację i produkcję spotów odpowiadała agencja Freundschaft. Za zakup mediów odpowiadały agencja Freundschaft (digital) i dom mediowy Media Direction (TV). Za PR odpowiada Havas PR Warsaw.

Dołącz do dyskusji: „Własna strona to dopiero początek" hasłem pierwszej kampanii wizerunkowej home.pl. W reklamie Kamil Szeptycki

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AbsurdalneCeny
Złodzieje. Odnowienie domeny .pl kosztuje dziś w home.pl ABSURDALNE (!!!) 202,95 PLN. W głowach się poprzewracało tym polskim firemkom hostingowym. Dlaczego w takim OVH odnowienie domeny .pl kosztuje tylko 58,99 PLN netto? Skąd taka skala podwyżek (królują właśnie home.pl i nazwa.pl)?!
odpowiedź
User
ByłyKlient
Oferta atrakcyjna tylko w pierwszym roku użytkowania. Ceny regularne w Home.pl (kontynuacja na kolejny rok) potrafią już wbić w ziemię. Firma oderwana od realiów rynkowych z cenami z kosmosu. Radzę dokładnie przestudiować cennik i warunki, które będą obowiązywały po promocji.
odpowiedź