Włocławek promowany nową kampanią i konkursem konsumenckim

Wystartowała nowa kampania ketchupów Włocławek (Grupa Maspex), w której marka podkreśla ich oryginalną recepturę i niezmienny smak od lat, a konsumentów zachęca do podzielenia się swoimi wspomnieniami związanymi z tymi produktami.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Marka Włocławek w rozpoczętej właśnie kampanii chce przypomnieć swoją historięhistorię – jednak nie taką z encyklopedii, a prawdziwą, tworzoną ze wspomnień fanów tych produktów. Ma służyć temu specjalny konkurs.

W nowym konkursie ketchupu Włocławek marka zachęca do wspominania jego niezmiennego smaku i oryginalnej receptury. 5 najciekawszych wspomnień zostanie nagrodzonych limitowaną edycją boxów z ketchupami Włocławek, unikatowymi puloverkami zaprojektowanymi przez influencera i twórcę Włodiego4444 oraz nagrodami pieniężnymi o wartości 1000 zł.

Jak podkreśla producent, dobór postaci Włodiego4444 jest nieprzypadkowy, ponieważ jest on jednym z największych fanów ketchupu Włocławek w social mediach. Swoje ulubione opowieści konsumenci mogą przesyłać poprzez dedykowany link.

Oprócz konkursu, w ramach ogólnej kampanii Włocławek przygotował jeszcze więcej działań. Zaplanowano kampanie OOH na Kujawach i w centralnej Polsce oraz spoty video na Facebooku i Instagramie podkreślające komunikat „oryginalna receptura niezmienna od lat”.

Marka podjęła również współprace z influencerami na Instagramie i Tik Toku, którzy będą nagrywać unboxingi konkursowych nagród i opowiadać o swoich wspomnieniach z ketchupem Włocławek.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada Agencja Feeders i DDOB.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej