SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Włodzimierz Zientarski reklamuje baterie hybrydowe Toyoty (wideo)

Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej Toyoty z udziałem Włodzimierza Zientarskiego. Akcję przygotowały agencje Saatchi & Saatchi Poland i Closbrothers oraz PHD Media Direction.

Article

W spocie Włodzimierz Zientarski występuje jako ekspert programu „Auto Magazyn”. Dziennikarz opowiada o zaletach baterii hybrydowych wykorzystanych m.in. w modelach Auris Hybrid i Yaris Hybrid.

Zientarski w reklamie opowiada o systemie komputerowym obecnym w baterii, który pozwala na optymalne naładowanie. Wspomina również o 10-letniej gwarancji na baterie, jaką klient otrzymuje od producenta.

W listopadzie ub.r. Włodzimierz Zientarski występował w kampanii promującej wyprzedaż samochodów Toyoty z rocznika 2013. Wśród nich było m.in. 6 modeli aut hybrydowych (więcej na ten temat).

Obecna akcja reklamowa jest prowadzona m.in. w telewizji i internecie. Kreację kampanii przygotowały agencje Saatchi & Saatchi Poland i Closbrothers, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Włodzimierz Zientarski reklamuje baterie hybrydowe Toyoty (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mar^s
jakoś te hybrydy Polakom trzeba przybliżyć :) na świecie sprzedają się świetnie, w Polsce ludzie podchodzą do nich z dużą rezerwą. Wiedza o tym napędzie też w sumie jest znikoma i bardziej powtarzane są gdzieś zasłyszane opinie mało mające związek z prawdą. Według mnie hybryda jest ciekawym kierunkiem na przyszłość. A Toyota akurat mocno w nią inwestuje :)
10 9
odpowiedź
User
mario
znientarski i toyota to zenujacy duet. pseudo dziennikarz probuje omaic klientow. bardzo niski poziom, toyota mnie zawiodla realizujac taka strategie propagandy, smutne
8 8
odpowiedź
User
dd
Zientarski to nie pseudo dziennikarz jednak ta reklama wydaje mi się również żenując jakby stawiał na szali swój cały dorobek, autorytet żeby sprzedać się za parę srebników. Jasne każdy potrzebuje pieniędzy może i jego rodzinie są niezędne więc nie bede krytykował, niemniej jako dziennikarz a przede wszystkim niezależny ekspert jest skończony i chyba o tym wie. Hybrydy mają swoje zalety ale i sporo istotnych wad
8 8
odpowiedź
User
ideal
ważniejsza jest jakość samochodów niż rodzaj kampanii, toyota jest ponownie pierwsza pod względem niezawodności wg TUV wiec to jaka twarz reklamuje jej markę nie miało wpływ na wyniki :)
8 8
odpowiedź
User
tomki
wiedzą co dobre :) dzięki temu może kierowcy sceptycznie nastawieni do hybryd w końcu się przekonają.
8 8
odpowiedź