Wódka Finlandia w nowej kampanii jest krystalicznie czysta

Pod hasłem „Krystalicznie czysta. Z mroźnej Finlandii” trwa nowa kampania wizerunkowa wódki Finlandia, produkowanej przez Brown-Forman.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wódka Finlandia w nowej kampanii jest krystalicznie czysta

Firma tłumaczy, że w nowym haśle zamyka się istota tej wódki, która niezmiennie, od półwiecza  tworzona jest w jednym tylko miejscu na świecie – położonej na południu mroźnej Finlandii, niewielkiej miejscowości Rajamäki.

Nowa kampania wizerunkowa wódki Finlandia ma sięgać do wartości, które tworzą niepowtarzalny charakter wódki, jej doskonały smak oraz najwyższą jakość. Ich korzenie sięgają mroźnej Finlandii – to tam rośnie fiński jęczmień, któremu wódka zawdzięcza swój wyraźny, ale delikatny smak. Tam również bije polodowcowe źródło, z którego wypływa krystalicznie czysta woda, wykorzystywana w niezmienionej postaci do tworzenia Finlandii.

Wprowadzenie nowej kampanii wizerunkowej wsparte będzie licznymi działaniami, m.in.: w mediach branżowych oraz social media. Przygotowane zostały również oryginalne materiały promocyjne, eksponowane w punktach sprzedaży, a w wybranych miejscach w Polsce organizowane będą promocje konsumenckie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/biba-konieczna-sano-dyrektor-generalny-brown-forman-w-polsce,7170855478159489a ##

Pomysł i kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, a za postprodukcję reklam odpowiadała agencja Prodigious.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"