SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wojciech Papuziński creative group head w Schulz Brand Friendly

Wojciech Papuziński objął funkcję creative group head w agencji Schulz Brand Friendly. Zastąpił na tym stanowisku Dariusza Chwieruta.

Article

Papuziński awansował w Schulz Brand Friendly ze stanowiska senior copywriter. W agencji pracuje od półtora roku.

Ogółem Wojciech Papuziński ma ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe. Wcześniej związany był m.in. z agencjami S4, Hand Made, Fabryka Reklamy. Przygotowywał projekty dla takich klientów jak: BRE Bank, Volkswagen Bank, Payback, i Real.

Jest absolwentem zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wojciech Papuziński creative group head w Schulz Brand Friendly

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl