SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Influencer Wojtek Sawicki z dziewczyną reklamują prezerwatywy Durex

Cierpiący na dystrofię mięśniową Wojtek Sawicki i jego dziewczyna Agata Tomaszewska, twórcy profilu Life on Wheelz, są bohaterami nowej kampanii marki Durex "Kochaj tak, jak lubisz". Przełamują w niej tabu związane z seksualnością osób z niepełnosprawnościami.

Article

Wojtek Sawicki od dziecka zmaga się z dystrofią mięśniową Duchenne'a. Na instagramowym profilu Life on Wheelz wspólnie ze swoją dziewczyną Agatą Tomaszewską opowiadają o swoim codziennym życiu, wyzwaniach, jakie przed nimi stają a przede wszystkim walczą z dyskryminacją osób z niepełnosprawnościami.

Oboje są właśnie bohaterami najnowszej kampanii marki prezerwatyw Durex "Kochaj tak, jak lubisz", w której otwarcie mówią o seksualności w swoim związku.

"Fajnie, że bierzemy razem z Agatą udział w kampanii Durex. Lubimy przecierać nowe szlaki i odkłamywać tematykę seksu w związkach interablistycznych" – napisali na swoich profilach w social mediach.

"Długo zastanawialiśmy się, co znaczy dla nas główne hasło kampanii, czyli „Kochaj tak, jak lubisz”. Myślę, że najważniejsza w naszym seksie jest dobra komunikacja, szczere wyrażanie swoich potrzeb, odwaga w eksperymentowaniu oraz przyjazna i wyluzowana atmosfera" - czytamy na profilu Life on Wheelz.

 

Wpisy opatrzone są zdjęciami pary w intymnej sytuacji, z paczką prezerwatyw w ręku Agaty. Otwarcie opowiadają o swoim życiu seksualnym, potrzebach, bliskości.

"Na wstępie chciałbym Wam wyjaśnić jedną kwestię. Otóż, dystrofia mięśniowa Duchenne’a nie wpływa na zdolność utrzymania erekcji. W związku z tym prowadzimy aktywne życie seksualne, choć nie wszystkie pozycje są dla nas dostępne. Stosujemy oczywiście również antykoncepcję, gdyż ze względu na mój stan zdrowia decyzja o posiadaniu potomstwa wiąże się w naszej sytuacji z wielkimi i niezwykle kosztownymi zmianami w życiu, na które obecnie nie jesteśmy gotowi. A przecież kochamy seks, czujemy się siebie pociąg i uwielbiamy bliskość. Dlatego szczególnie polecamy wam supercienkie prezerwatywy Durexa, które pozwalają wam poczuć bliskość z osobą, z którą się kochacie, zapewniając jednocześnie odpowiednią ochronę" - czytamy w zamieszczonym poście.

Wpis w środę wieczorem miał ponad 21,6 tys. polubień.

Działania z influencerami w ramach kampanii "Kochaj tak, jak lubisz" prowadzi agencja Tears of Joy.

Dołącz do dyskusji: Influencer Wojtek Sawicki z dziewczyną reklamują prezerwatywy Durex

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Van Basten
Wielki szacun.
odpowiedź
User
mieszane uczucia
Instagram jest kreacją, nie jest prawdziwym obrazem rzeczywistości. Ta zasada obowiązuje niezależnie od tego czy jest się zdrowym czy niepełnosprawnym. Rozumiem, że w sytuacji Wojtka, nie ma nic do stracenia i próbuje wycisnąć z życia jakie ma ile się da. Co nie zmienia faktu, że jego działalność w mediach powoli staję się męcząca dla odbiorcy. Na każdą krytykę jest jeden argument, że jest OzN i potrzebuje pieniędzy. Niech też zrozumie, że nie każdy jest w stanie od razu zrozumieć czym jest życie z ciężką niepełnosprawnością.
odpowiedź
User
xtr
... Co nie zmienia faktu, że jego działalność w mediach powoli staję się męcząca dla odbiorcy. Na każdą krytykę jest jeden argument, że jest OzN i potrzebuje pieniędzy...

Dlatego istnieje coś takiego jak wybór tego co oglądasz. Jeśli nie odpowiada ci kanał telewizyjny czy internetowy to pilotem zmieniasz go na inny i tyle. Przymusu oglądania nie ma. Inna sprawa, że faktem jest, że telewizyjne reklamy na przykład Unicefu z głodnym dziećmi w Afryce kierowane są do zwykłych ludzi, a tak zwani ambasadorzy, czyli ludzie sławni i bogaci, ubierają do reklamy błękitną koszulkę i mówią z ekranu, żebyś człowieku wysłał im pieniądze, a ciekawe czy sami coś dali?
odpowiedź