SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Influencer Wojtek Sawicki z dziewczyną reklamują prezerwatywy Durex

Cierpiący na dystrofię mięśniową Wojtek Sawicki i jego dziewczyna Agata Tomaszewska, twórcy profilu Life on Wheelz, są bohaterami nowej kampanii marki Durex "Kochaj tak, jak lubisz". Przełamują w niej tabu związane z seksualnością osób z niepełnosprawnościami.

Wojtek Sawicki od dziecka zmaga się z dystrofią mięśniową Duchenne'a. Na instagramowym profilu Life on Wheelz wspólnie ze swoją dziewczyną Agatą Tomaszewską opowiadają o swoim codziennym życiu, wyzwaniach, jakie przed nimi stają a przede wszystkim walczą z dyskryminacją osób z niepełnosprawnościami.

Oboje są właśnie bohaterami najnowszej kampanii marki prezerwatyw Durex "Kochaj tak, jak lubisz", w której otwarcie mówią o seksualności w swoim związku.

"Fajnie, że bierzemy razem z Agatą udział w kampanii Durex. Lubimy przecierać nowe szlaki i odkłamywać tematykę seksu w związkach interablistycznych" – napisali na swoich profilach w social mediach.

"Długo zastanawialiśmy się, co znaczy dla nas główne hasło kampanii, czyli „Kochaj tak, jak lubisz”. Myślę, że najważniejsza w naszym seksie jest dobra komunikacja, szczere wyrażanie swoich potrzeb, odwaga w eksperymentowaniu oraz przyjazna i wyluzowana atmosfera" - czytamy na profilu Life on Wheelz.

 

Wpisy opatrzone są zdjęciami pary w intymnej sytuacji, z paczką prezerwatyw w ręku Agaty. Otwarcie opowiadają o swoim życiu seksualnym, potrzebach, bliskości.

"Na wstępie chciałbym Wam wyjaśnić jedną kwestię. Otóż, dystrofia mięśniowa Duchenne’a nie wpływa na zdolność utrzymania erekcji. W związku z tym prowadzimy aktywne życie seksualne, choć nie wszystkie pozycje są dla nas dostępne. Stosujemy oczywiście również antykoncepcję, gdyż ze względu na mój stan zdrowia decyzja o posiadaniu potomstwa wiąże się w naszej sytuacji z wielkimi i niezwykle kosztownymi zmianami w życiu, na które obecnie nie jesteśmy gotowi. A przecież kochamy seks, czujemy się siebie pociąg i uwielbiamy bliskość. Dlatego szczególnie polecamy wam supercienkie prezerwatywy Durexa, które pozwalają wam poczuć bliskość z osobą, z którą się kochacie, zapewniając jednocześnie odpowiednią ochronę" - czytamy w zamieszczonym poście.

Wpis w środę wieczorem miał ponad 21,6 tys. polubień.

Działania z influencerami w ramach kampanii "Kochaj tak, jak lubisz" prowadzi agencja Tears of Joy.

Dołącz do dyskusji: Influencer Wojtek Sawicki z dziewczyną reklamują prezerwatywy Durex

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Van Basten
Wielki szacun.
0 0
odpowiedź
User
mieszane uczucia
Instagram jest kreacją, nie jest prawdziwym obrazem rzeczywistości. Ta zasada obowiązuje niezależnie od tego czy jest się zdrowym czy niepełnosprawnym. Rozumiem, że w sytuacji Wojtka, nie ma nic do stracenia i próbuje wycisnąć z życia jakie ma ile się da. Co nie zmienia faktu, że jego działalność w mediach powoli staję się męcząca dla odbiorcy. Na każdą krytykę jest jeden argument, że jest OzN i potrzebuje pieniędzy. Niech też zrozumie, że nie każdy jest w stanie od razu zrozumieć czym jest życie z ciężką niepełnosprawnością.
0 0
odpowiedź
User
xtr
... Co nie zmienia faktu, że jego działalność w mediach powoli staję się męcząca dla odbiorcy. Na każdą krytykę jest jeden argument, że jest OzN i potrzebuje pieniędzy...

Dlatego istnieje coś takiego jak wybór tego co oglądasz. Jeśli nie odpowiada ci kanał telewizyjny czy internetowy to pilotem zmieniasz go na inny i tyle. Przymusu oglądania nie ma. Inna sprawa, że faktem jest, że telewizyjne reklamy na przykład Unicefu z głodnym dziećmi w Afryce kierowane są do zwykłych ludzi, a tak zwani ambasadorzy, czyli ludzie sławni i bogaci, ubierają do reklamy błękitną koszulkę i mówią z ekranu, żebyś człowieku wysłał im pieniądze, a ciekawe czy sami coś dali?
0 0
odpowiedź