Wonga rozszerza współpracę z iProspect

Agencja iProspect (dentsu Polska) w wyniku wygranego przetargu, rozszerza współpracę z firmą pożyczkową Wonga o działania w mediach offline. Tym samym agencja będzie odpowiedzialna za pełną obsługę mediową klienta we wszystkich kanałach komunikacji.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Wonga rozszerza współpracę z iProspect

– Wybraliśmy iProspect ze względu na silne podejście ekonometryczne oraz efektywność w zakupie mediów telewizyjnych, które są spójne z naszym podejściem do prowadzenia skutecznych kampanii. Wierzymy, że zintegrowanie wszystkich działań komunikacyjnych w jednej agencji pozwoli jeszcze bardziej zoptymalizować wyniki – komentuje Tomasz Amanowicz, online marketing manager w Wonga.

– Jesteśmy niezwykle dumni, że nasz wieloletni partner zdecydował się powierzyć nam obsługę działań we wszystkich mediach offline. Dotychczasowa współpraca w obszarze digital zaowocowała nie tylko świetnymi wynikami, ale również wspólnymi nagrodami za efektywny performance. Teraz zamierzamy przenieść to podejście i zdobyte doświadczenia na grunt kampanii telewizyjnych – dodaje Weronika Szczepanik, client partner, dentsu Polska. 

Umowa ma charakter długofalowy. iProspect współpracuje z Wonga od 2016 roku, realizując nieprzerwanie działania w mediach online.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek