WOŚP zebrał w tym roku prawie 290 mln złotych

Ostateczny wynik 33. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej to ponad 289 mln zł - podał szef fundacji Jerzy Owsiak. Środki wesprą leczenie dzieci walczących z chorobami nowotworowymi i hematologicznymi.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
WOŚP zebrał w tym roku prawie 290 mln złotych
akpa

Licznik WOŚP wskazał w środę kwotę 289 mln 68 tys. 47,77 złotych, która jest ostatecznym wynikiem 33. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

O wyniku tegorocznej zbiórki poinformował prezes Fundacji WOŚP Jerzy Owsiak.

Na co zbiera WOŚP

W ubiegłym roku w ramach 32. Finału WOŚP zebrano 281 milionów 879 tysięcy 118,07 złotych.

Celem 33. Finału WOŚP jest zakup sprzętu medycznego do skuteczniejszego i szybszego leczenia dzieci walczących z chorobami nowotworowymi i hematologicznymi. Fundacja będzie chciała wesprzeć 18 oddziałów dziecięcych, 17 hospicjów, pięć ośrodków neurochirurgii onkologicznej, sześć ośrodków chirurgii onkologicznej oraz cztery zakłady patomorfologii.

Głównym partnerem medialnym 33. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy była stacja TVN, która pokazała przebieg zbiórki zarówno na swojej głównie antenie, jak i w TVN24, TTV oraz na platformach Player i Max czy w portalu tvn24.pl.

Wydarzenia związane z finałem będzie też można śledzić na portalu Onet.pl, który od 2018 roku jest patronem medialnym wydarzenia. Na stronie głównej Onetu przez cały dzień będzie można podglądać transmisje ze sztabów, a o godz. 20.00 „Światełko do nieba”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa